Gå til innhold

Får jeg svar her da?? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei :) Føler at jeg aldri får svar noenplass, så jeg prøver her... Har en datter som vart fødd 29 november, med 3 potensielle fedre.. Hadde egentlig termin 25 desember..

Nr 1 hadde jeg samleie med 7 april..

Nr 2 hadde jeg samleie med 27 mars..

Nr 3 hadde jeg samleie med 20 mars.. Hvem av disse kan vere faren, og hvor stor sjangse er det for at nr 3 er faren?????

Er usikker på mens å alt det der.. Har nå tatt farskapstest på nr 3, som kostet 2270 kr.. Så dersom flest mulig kan hjelpe meg, så jeg vet hvem jeg skal teste neste gang dersom nr 3 ikke stemmer?? Sånn at jeg kan spare litt penger på dette?? :)

Og så en ting til.. Når datteren min gulper nå, så er det ganske slimete det som kommer opp.. Har hørt at det kan vere tegn på infeksjon, men hun virker helt pigg og frisk.. Det kan også se ut som om hun gulper opp hele måltidet av og til.. Og hun sovner da som vanlig, selv om man skulle tro hun var sulten igjen,,, Takker noe veldig på forhånd!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har hadd sex med 3 forskjellige menn på bare 2 uker? Eeeh, hvorfor?

Skrevet

Sånn rent matematisk er nr 2 mest sannsynlig, deretter nr 1 og til slutt nr 3. Sett at du har en helt normal syklus på 28 dager med eggløsning på dag 14.

Skrevet

Hvorfor kan man ikke ha sex med tre forskjellige menn på to uker?

Skrevet

20:38, det har ikke du en dritt med!

hmm, du må regne ut ifra siste dag på mens. før du ble gravid. hehe, litt vannskelig det der, men kan ikke du sende det til meg på privat meld?

Skrevet

Hei:)

Jeg vil si at nr 2 er mest sannsynlig faren. Jeg gikk inn på terminberegning på BIM, og hvis terminen din var 25.des er befruktingen skjedd rundt 30.mars. Så det ser ikke ut som om nr 3 er faren, men man kan aldri være sikker! Håper dere finner utav det:)

Det med gulpen vet jeg ikke. Kanskje du kan ringe Hs eller lege i morgen og høre hva dem mener?

Merker at da min var mindre og gulpet, var han allikevel ikke sulten igjen med en gang, hadde fått metthetsfølelse sikkert:) Det ser nok ut som MASSE gulp som kommer ut, men det trenger ikke være tomt i magen allikevel:)

Skrevet

Til deg som lurer på hvorfor jeg hadde sex me 3 forskjellige menn på2 uker.. Hvorfor ikke? :)

Til dere andre som er så snille å svarer meg :)

Jeg fulgte ironisk nok ikke med på menstruasjonen min denne mnd.. :) Men har brukt å ha mensen rundt den 16-17 hver mnd, og den bruker å vare i en 3-4 dager :) Off... Va nr 3 jeg hadde håpet mest på var faren.. :)

Skrevet

Hvorfor ikke? For at du skal slippe og starte slike tråder som dette, kanskje...

Skrevet

Hehe, ja, ser forferdelig mye ut.. :) Skal ringe i morgen å spørre for å forsikre meg. Tusen takk for svar :)

Skrevet

Ikke for å være frekk eller noe, er bare nysgjerrig. Hadde du beskyttet eller ubeskytta sex med alle disse mennene?

Skrevet

Altså... I mine øyner er sex like viktig som oksygen, så hvorfor ikke ha sex når man kan? At man ikke har sex med den samme personen hele tiden, trenger ikke nødvendigvis være negativt.. Hvertfall ikke i mine øyner.. Men tusen takk for at du hjelper meg å gjøre dette lettere ved å komme med slike kommentarer...

Tusen takk til dere andre som har svart meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...