Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 ...i en stol og månedene bare flyr forbi. Noen som vet hva den heter? Synger "it's a posibility" eller hvodan det nå skrives
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Åh, egentlig burde jeg vite det, som den fanen jeg er.. Men om du går på platekompaniet.no og søker på new moon, så får du opp en cd med filmusikken.. En av de er det. Black ghost kanskje?! Hmmm.. Husker ikke.. *gullfisk* evt søker på www.imdb.com på new moon, så får du og opp musikken.. Og hvilken scene det er osv.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 hmm, skjønte ikke så mye av den siden jeg :S
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 http://www.platekompaniet.no/Musikk.aspx/CD/Filmmusikk/The_Twilight_Saga_New_Moon/?id=7567896569 Er mest sannsynlig en av de sangene.. Søk på youtube eller noe etter dem, og hør om du kan finne den..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 Jeg fant, jeg fant !! Possibility med Lykke Li Takk for hjelpen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå