Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Vurdere å flytte poden dit. Har fått den anbefalt av en mor, men vil gjerne høre fra flere....noen som kjenner til Kleppen barnehage og vil dele sine tanker/erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 Tror det er en grei barnehage jeg, har ikke hørt noe negativt hverfall.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Jeg har hatt datteren min der for noen år siden, har også jobbet der som vikar. Var veldig fornøyd med bhg jeg (vet ikke helt om det er de samme som jobber der nå), hadde Trafikkvennen Tarkus som tema, og var på tur, og hadde fokus på trafikk sikkerhet, noe som jeg synes er bra når man bor i byen. De som jobbet der når jeg jobbet, var bare supre :)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 Takk for fin tilbakemelding! Uteområdene er også bedre i Kleppen enn i den nåværende bhg, og jeg har inntrykk av at de er flinkere til å være ute og leke/dra på tur. Men enkelt er det ikke dette.... Kan jeg spørre om personalet er rimelig stabilt? Eller er det mange vikarer inn i bildet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå