Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Hei. Jeg har vert sammen med samboeren min i litt over 2 år, og jeg gikk fra x-en min i juli 2007 og traff han jeg er sammen med nå i oktober/november. Vi holdt på litt men jeg var veldig usikker og gå inn i et nytt forhold og bli såra igjen.. Vi ble vell sammen i slutten av november. Jeg var ute på byen sammen med ei veninne å jeg ble ganske full å ble med en annen hjem dette var vell i oktober. vi hadde oss til., er dette utroskap? jeg vil ikke si det, så lenge det ikke var konstatert av jeg og typen min som jeg er sammen med nå var blitt i sammen... Jeg var sårå av x.-en min og følte for å "leve" litt før jeg eventuelt gikk inn i ett nyt forhold. det gikk vell 2 mnd før jeg og sambo hadde samleie, og han holdt ut netopp pga han var så forelsket i meg,grunnen til at det jikk så lang tid var for jeg var redd for å bli såra og var litt usikker om jeg likte han. Er dette noe jeg burde sakt til samboeren min. jeg har ikke dårlig samvittighet netopp pga jeg mener vi ikke var sammen, men jeg holdt jo mer eller mindre på med samboeren min da når dette hente. Dette ble gjerne litt rotete men si meg hvis dere ikke skjønner hva jeg mener:)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 I mine øyne er det ikke utroskap, men det kan likevel oppfattes som veldig sårende for samboeren din. Jeg ville derfor ikke fortalt noe til ham - vann under brua og alt det der. Jeg antar at "åa ha seg til" betyr sex? Har ikke hørt akkurat den vendingen før :-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Jeg ville ikke kalt dette for utroskap. Utro for meg betyr å bryte et løfte, ikke stå for noe en har sagt (uttalt eller uuttalt), og det kan man ikke si at du har gjort da dere ikke var kjærester. Jeg ville heller ikke ha fortalt det til samboeren .. :-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Okey . takk for svar. nei jeg føler jeg ikke bærer noe "nag" til det, men av og til tenker jeg på det.. jeg overnattet jo hos han jeg var med hjem, og kjæresten min som jeg er sammen med nå ringte meg den natta spurte hvor jeg var ,jeg sa jeg var på narspiel, oki alene med noen nei sa jeg men han sa han hørte en mannestemme så snakket. Men dagen etter reiste jeg til veninnen min som jeg i utgangspunktet skulle sove hos deretter reiste jeg til samboeren min som jeg nå er i sammen med og sov hos han.. jeg var en del hos han den tiden. hadde til og med fått nøkkel, men jeg vil ikke si vi ble sammen før i november. veninna mi vet om dette og er redd hun noen gang kommer til og si dette til samboeren min.. han hadde leilighet solgte den i 08 og vi kjøpte hus sammen og har fått en unge sammen:)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 dette er ikke utroskap,men tror også at samboeren din ville følt det sårende siden han var glad i deg på det tidspunktet..ikke si noe er mitt råd
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 nei men hva om han finner det ut tenk om han går i fra meg da,eller blir forbanna å skuffet.. Jaja jeg har grunn til å være litt irritert på han også da.. for 1 år siden ca var vi i bryllup og der var ei han hadde holdt på med for maaange år siden. Jeg la merke til noe utover kvelden det var at begge de to var vekke, ingen viste hvor de var. og jeg fant de på doen, når jeg oppdaget det smelte jeg i døra og ba de åpne med en jevla gang. ble drit sur. han lånte hatten hennes hele kvelden.. og jeg reagerte veldig, men han skulle snakke med henne om noe, jeg bare dere kan faen meg snakke utfenfor heller ikke på doen. i tilegg var jeg gravid i 4-5 mnd, hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg sikker skam bankt hu jenta.. Hun jenta kom bort til meg etterpå å latet som ingenting. Jeg og sambo har lert oss det at vi skal ikke krangle når vi er ute blant folk vertfall ikke vis en av oss eller begge har drukket. Jeg tok det med han dagen derpå å han sjønte at jeg ble forbanna på han og sint.. og han sa unskyld å beklaget.. men det er siste gang jeg går på fest der hun er.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #7 Skrevet 17. desember 2009 Drit i å si noe. Dette er ikke utroskap.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #8 Skrevet 17. desember 2009 Jeg tror at det er vanlig å gjøre slikt i startfasen av et forhold hvor man er usikker. Men jeg ville i hvert fall bare la det gå, hvilke hensikt skulle det hatt og fortalt samboeren din dette? Det kan føre til at han hadde følt seg sviktet og det er umulig å si hvilke reaksjoner som hadde kommet. Jeg ser ikke noe positivt i å skulle fortelle om dette, annet enn å lette din egen samvittighet, så jeg ville valgt å se fremover på det dere har sammen og det som kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå