gulterkult Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 er så lei av å være trøtt! trodde dette skulle gi seg jeg... etter jobb er det bare sofaen som frister. jeg gjør det jeg MÅ gjøre, men ikke noe mer. det merkes jo ekstra godt nå i julestria, har lange lister jeg burde begynt på her... burde heller ikke droppe kveldsturene mine, men det er et ork å komme seg opp fra sofaen... sorry, måtte bare klage litt høyt.
Bianca83 Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Da er vi to. Var på julekonsert i spektrum på tirsdag med svigerfamilien, og gjett hvem som sov seg gjennom STOOORE deler av konserten??? Jepp, det var meg det. ER DET MULIG? Den fantastiske konserten vettu og jeg ender opp med å sove på skulderen til mannen... yes, det er meg det...kjipt altså. Uff... Men får tro det er verdt det tilslutt ;-)
Vårspire-2010 Skrevet 18. desember 2009 #3 Skrevet 18. desember 2009 er der jeg ¨å! Er så deilig å bare legge seg på sofaen og sove når man kommer hjem. Ikke gå ut med hundene. Men sånn er det, ut må man med de, og jeg håper trøttheten gir seg! Hvor langt er dere påvei? 16 uker her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå