Belladonna med to gutter Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Vi bor på en liten leilighet, 54 kvadrat, og i fire dager nå har jeg skuret og skrubbet hvert hjørnet!! Steiki!! Alle møbler har vært flyttet ut av rommet og, til og med!! Jeg tror ALDRI at jeg har bodd et sted der det har vært så rent før;) Men kommer no baby da!? Neeeei da.... Hva er neste triks i boka!!? PS: Sex har jeg hver dag nå, så jeg må få andre tips...!!
Belladonna med to gutter Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. desember 2009 Ser at jeg ble VEL ivrig i overskriften...HUSET er vel å ta i...men leiligheten ihvertfall
Lykke ღprins&prinsesseღ Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Ahhh...Så dyktig du er da!! JM sa at aktivitet og trappespringing neppe ville funke, man blir bare sliten av det, og energi trenger vi til fødselen Men hun anbefalte brystvortestimulering...det skal jeg prøve i kveld !
MammantM Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Hvor flink du har vært!! Har utsatt rundvasken altfor lenge jeg selv nå og håper at jeg vil være like flink som du har vært nå i helgen for nå kan jeg ikke utsette det lengre!! Jeg har lest om mange fødsler som starter ved å bare slappe av å se en film eller noe. Kanskje du skal prøve det om du ikke har allerede prøvd? Har ikke noen tips å komme med jeg da jeg er førstegangs, men ønsker deg lykke til!
Belladonna med to gutter Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2009 Hehe, sant det!! Du skal se jeg føder nå i helgen når jeg skal slenge rumpa nedpå men jeg er ikke utslitt altså!
mammasnart90 Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 mitt "hus" har fått full opprydding i dag, ommøblering, skifting av sengeklær... kanskje jeg skal våge meg på gulvvask i morra KUN i håp om å sette i gang fødsel.. gubben har måttet tatt seg av den de siste månedene, ryggen har slått seg ut hver gang. Men håper inderlig på fødsel nå snart. Har inderlig vonde kynnere hver natt! :-(
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Kjempeflott innsats! Det føles utrolig bra å ha gjort sånne skippertak! Jeg har vært veldig aktiv den siste mnd, oppussing/maling, 2 barn fra før osv - men ingen tegn til fødsel. Så egentlig tror jeg ikke at aktivitet setter i gang fødsler, med mindre man er moden og klar for det. Nå syns jeg du skal hvile deg og nyte tilværelsen uten baby, sove og kun kose deg skikkelig. Tiden med baby og amming kommer snart...
jurgita&runa&trym Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 Leiligheten vår blir skinnende rent i dag og.....men da kan jeg takke to vaskedamer :D:D Har 4 uker igjen til termin,så har ingen planer om å sette i gang fødselen og godt å slippe julevask!!!
Vimsetrollet Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 Du må gjerne komme hit å vaske og - kanskje det kan sette i gang fødsel?! -hehe jeg tripper sjokket av hvor støvete her hadde vært nok til å sette igang fødselen i seg selv...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå