Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Hva slags typer er dere her inne egentlig? De fleste er vel enige om at HI i den andre tråden har dummet seg ut osv osv, men hun søker råd her inne, og så kommer det masse tullinger med fingeren på anonymknappen som kaller henne hore, fitte etc? DERE sitter og sier at hun har null moral, etc, ikke er skikket til å være mor, osv- men det er dere- som tror det er ok og slenge fra dere ekstreme ubehageligheter til en som allerede er i en vanskelig situasjon??? Jeg syntes langt mer synd på deres barn som har foreldre som er så fordømmende, ekle i munnen og rett og slett harry som dere, enn barna til HI, som for alt vi vet er en oppegående, snill mor som har gjort en tabbe i livet sitt. Og til HI i den andre tråden- hvis du ikke ønsker barnet du bærer på og føler du kan leve med en evt abort, så gjør det. MEN- hvis du føler innerst inne at du ikk evil ta abort, så ikke la deg påvirke av de fjolsene her inne ihvertfall... Man angrer kanskje på de barna man ikke får, men man angrer aldri på de barna man får!! Og skulle du velge å få det lillle barnet, husk- ja det blir rabalder og sladder og bråk en stund, men så går det tross alt over. Du og dine barn vil ikke for alltid være definerte av den situasjonen dere er i akkurat nå- snart er det yesterdays news! Klem
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Hihi, tro om pipa hadde fått en annen lyd hvis det var din mann HI hadde knullet et år på, og blitt gravid med?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 ja, så mannen klarer ikke å tenke selv, 19:33?? har selv opplevd en mann som gikk bak min rygg i 1 år! MENN klarer å tenke selv! Helt enig med HI. drittlei av sånne dømmende jævler som sitter og gjømmer seg bak en anonymknapp! Er det rart at unger er mobbere nå til dags, med sånne mødre som dere?? kvalmt!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 For din informasjon var ikke innlegget ment som et innlegg om mine personlige meninger om utroskap osv, eller om jeg syntes HIs oppførsel og situasjon er ok- det spiller ingen rolle. Det som uansett ikke er ok eller særlig smakfullt er å kalle andre mennesker for sånne ting. Det reflekterer overhodet ikke på HI i den andre tråden- kun på dere selv. Og å sitte her inne på et anonymforum og oppfordre noen på det sterkeste til¨å ta abort fordi 'de er en jævla forpult hore. etc' er å synke så dypt som det er mulig omtrent. Håper dere syntes det er greit å tenke på et annet menneske, fortvilt og lei seg, på sykehuset for å gjennomføre en abort hun egentlig ikke ønsker fordi hun er preget av fordømmelsen hun møtte her inne.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Etter å ha vært på bim/dib i noen måneder har jeg skjønt at det eneste som duger er: Perfekt. Det er ikke rom for å gjøre feil, for å ikke skjønne, for å ta feil eller for å be om hjelp når man faktisk har skjønt at man han bæsja på leggen. Her inne er alt sort/hvitt og enten så er man med eller så er man imot. Glad jeg har familie og venner som er mer tolerante, som tåler at folk er mennesker med feil og mangler og som har evnen til å lytte. Ikke alltid for å være enig, for det trenger man ikke alltid å være, men de holder seg for gode til å moralisere og dømme. Mulig at mange her inne også er slik i virkeligheten og kun benytter internett til å spre eder og galle, men det er fortsatt lov å bruke hodet!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 19:39 Jeg klarer ikke å føle sympati for en dame, om hun så ligger på sykehuset for å ta en abort hun ikke vil. Hva hun gjør med det barnet bryr jeg meg ikke om. Uansett taper de. Jeg ser for meg kona til elskeren hennes som for vite at mannen har sveket henne i et helt år bak hennes rygg. Tenker på de barna som er involvert, som mulig får familiene sine oppløst pga av at foreldrene har vært utro. tenker på samboeren til Hi av tidligere tråd som er blitt sveket, mens han kanskje var hjemme sammen med deres felles barn. Sex er ikke så mye verdt at en kan ta slike valg som ødelegger barn og familier. Hva har dette med at en mann har egne tanker?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #7 Skrevet 17. desember 2009 19.47- poenget er som sagt over her, ikke om det HI i den andre tråden har gjort, er greit eller ikke. Poenget er at uansett hva slags 'type' hun er, eller hva slags situasjon hun og hennes elsker har satt hverandre og deres respektive familier i- så er det likevel ikke ok å kalle andre for hore, fitte, etc. Dere som syntes det er ok- hva slags forbilder er dere for barna deres?
midgard Skrevet 17. desember 2009 #8 Skrevet 17. desember 2009 hei jeg er så enig med deg, blir rett og sett flau av å lese disse svarene... skulle tro mange her inne er fanatisk religøse, med slike holdninger... jeg heller mer og mer til at dib ikke er et sted for meg (men så har jeg klart å bli alenemor da - noe som er helt forkastelig i mange sine øyne her inne...)... det er så drøyt at jeg gidder ikke være anonym engang...
Reveenka Skrevet 17. desember 2009 #9 Skrevet 17. desember 2009 Kunne ikke vært mer enig med deg, HI. Orket bare å lese litt i den andre tråden, så mye stygt og ondskapsfullt det sto der. Jeg blir nesten fysisk uvel av å lese hvor stygge ting enkelte kaller andre mennesker. Verden er ikke svart/hvitt, og kommer heller aldri til å bli det. Jeg tror dessuten at de fleste av oss er istand til å gjøre umoralske ting, satt i en gitt situasjon. Folk som er så snare til å dømme andre, burde nok gå i seg selv - de fremviser ikke akkurat sympatiske egenskaper selv.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #10 Skrevet 17. desember 2009 virker som at det en en person med store forrstyrrelser som bare fyller opp med dritt! Og du! Du sliter du! og kansje hadde du heller ikke hatt ondt av og utvide orforädet ditt som tydeligvis er ganske därlig! Vi vil ikke ha slike som deg inne pa väre forum i det heletatt!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #13 Skrevet 17. desember 2009 veldig fint innlegg HI. Jeg er i nesten samme sitiasjon som Hi på det andre innlegget. Klem til deg og hun andre.
Lilleleen Skrevet 17. desember 2009 #14 Skrevet 17. desember 2009 Jeg er så enig med deg HI. Godt å lese at det ikke bare er dømmende mennesker her inne, men folk som også skjønner at man kan gjøre feil!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #15 Skrevet 17. desember 2009 Jeg er ikke enig. Jeg klarer ikke å komme med fornuftige og kjekke råd til en gift dame, som har hatt et fast knulleforhold med en gift mann, i tillegg har begge disse menneskene hver sin familie. Slike mennesker takler jeg bare ikke. Jeg vet at alle bare er mennesker, og man kan alle feile, men et sted går grensa, hvertfall min grense. Hun fremstår som lite voksen, lite ansvarsfull og meget, meget egosentrisk. Man kan ikke sitte å syte når man sitter der gravid. Man må stå opp for sine handlinger, og ta konsekvenser. Jeg synes forferdelig synd på barna i dette tilfelle, for ikke å snakke om de kona + mannen til de respektive. Så så voldsomt mange gode råd, empati og sympati får hun ikke fra meg! Jeg fatter ikke at voksne mennesker kan handle slik! Man kan ikke regne med koselige kommentarer når man oppfører seg slik!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #16 Skrevet 17. desember 2009 Hallo- nok en gang- poenget er ikke om du sympatiserer med hennes situasjon, hva hun har gjort osv. Du sier hun ikke kan forvente koselige kommentarer- syntes du altså at hun kan forvente fitte, hore, etc? Ingen skal kunne forvente/fortjene den slags språkbruk- attpåtil fra en gjeng overhormonelle, fordømmende småbarnsmødre- uansett! Det er greit å si at en ikke sympatiserer, osv, men den språkbruken er ikke ok. Vi som kvinner må faktisk vurdere hva slags forbilder vi ønsker å være for barna våre. Jeg hadde syntes det var meget pinlig for å si det mildt, om min tenåringsdatter 'fersket' meg her inne mens jeg kalte en annens mor en hore. Vi kvinner er hverandres verste fiender- noe man bare blir mer og mer klar over jo mer man er her inne.
Lilleleen Skrevet 17. desember 2009 #17 Skrevet 17. desember 2009 Hvis du ikke orker å forholde deg til det, fordi du syntes det blir så feil. Da er det jo bare å gå vekk fra den tråden uten å kommentere noe. Så kan vi andre, som syntes litt synd på henne og syntes det er en trist situasjon heller komme med råd. Det hjelper ingen at noen kommer med nedsettende kommentarer om hvor teit hun var og hvor horete hun er o.l. da er det heller best å ikke si noenting. Jeg syntes ikke det hun gjorde var greit, jeg vet hvor vondt det er å bli bedratt. Men det er ikke min jobb å dømme henne eller andre for den saks skyld. Hun vet veldig godt at det hun har gjort er dumt og hun har lært på den harde måten. Ingen her som behøver å fortelle henne det.
Lilleleen Skrevet 17. desember 2009 #18 Skrevet 17. desember 2009 Min siste kommentar var litt til anonym 20:44 )
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #19 Skrevet 17. desember 2009 "Ingen skal kunne forvente/fortjene den slags språkbruk" Ehh, jo. Om en kvinne hadde hatt sex med min mann i et år, hadde hun, merk. etter min mening, hatt all grunn til og bli kalt hore og fitte! Ja, det er stygge ord, men i enkelte tilfeller finnes det ikke engang ord nok, i forhold til hvilken handling man har utført. Hos noen, så provoserer dette helt sikkert så til de grader, og det har jeg full forståelse for! For makan til laber oppførsel! Jeg synes det er simpelt å si at man er en dårlig mor fordi man skriver h.../f.... ordet! Det er ikke noe bedre enn en mor som ødelegger to familier. Jeg hater utroskap, det hører helvete til, og det kan ødelegge mange liv! Slikt holder man seg for god til. Hvertfall når man har barn å ta vare på. "Vi som kvinner må faktisk vurdere hva slags forbilder vi ønsker å være for barna våre" Kjære deg, du må ikke tro at alle de anniene som sitter her inne har samme oppførsel i det virkelige liv, som her inne!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #20 Skrevet 17. desember 2009 Så hvorfor er det greit her inne? Klarer du ikke å holde deg for god til å bruke sånne ekle ord på andre? Og hvorfor er det slik at om noen står i med mannen din så er hun både det ene og det andre- mens mannen din omtaler du ikke med samme ordbruk. Det er utrolig hvordan kvinner angripes og fordømmes i forbindelse med utroskap etc, mens mennene nevnes nesten ikke. hi
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #21 Skrevet 17. desember 2009 Greit her inne? Sier ikke at det er mer greit her inne enn andre steder. Les nå i det minste hva jeg skriver da menneske. Jeg tror, om en dame hadde hatt sex med din mann fast, i et år, og i tillegg gjør han henne gravid, da hadde ikke du hatt det minste lille problem med å kalle henne de to ordene. Er det noen her som synes denne mannen er noe bedre da?! Etter hva jeg leser, så er han satt i samme bås. Det er tydelig at du ikke leser innleggene ordentlig før du svarer! Han er da ikke noe bedre!! Han er like grusom som henne!! Oppgitt!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #22 Skrevet 17. desember 2009 Men herregud- HI i den andre tråden har da ikke ligget med din mann og blitt gravid med han?! Hun har gått inn på et anonymforum, spurt om råd i en vanskelig situasjon og blitt overøst med ukvemsord som ikke hører hjemme noe sted. Det er poenget mitt i denne tråden. Igjen- det spiller ingen rolle hva hun har eller ikke har gjort- jeg lurer bare virkleig på hva slags typer som sitter å lirer av seg den typen respons her inne. Jeg er ihvertfall glad jeg ikke er barn av noen som kaller andre kvinner for horer og fitter- helt unaturlig i min omgangskrets, men jeg mistenker at den er ganske annerledes enn mange som frekventerer bim sin.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #23 Skrevet 17. desember 2009 også har vi sånne irriternde damer som HI som føler bare at hu må fortelle hu andre hora om hva hu burde gjøre og ikke... hvis enn er sååå kørt i nøtta at en følger råd ang abort på et diskusjons forum og ikke avgjør det selv da snurrer det ikke fort i topplokket. ja du dreit deg ut, fix det og glem det... gjisses
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #24 Skrevet 17. desember 2009 Ting går ikke inn i den lille skallen din 21.36! Nytter jo ikke!! God bedring og ha en fin kveld! Gidder ikke snakke med en vegg! Legg deg!
Reveenka Skrevet 17. desember 2009 #25 Skrevet 17. desember 2009 Her viser antageligvis folk sin sanne natur, når de ikke trenger være redd for å bli gjenkjent - syns det utrolig mange simple damer(jenter) her inne, som synes det er på sin plass å kalle kvinner for slike stygge ting. Jeg sier som ei over her: Det fins heldigvis ingen i hverken min omgangskrets eller familie som kaller andre for slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå