Gå til innhold

Er det ok at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... bestemor lar mini "tafse" på puppene hennes? F.eks hvis h*n kommer i sengen hennes på morgenen når vi er der på besøk og hun har bar overkropp, eller om h*n drar ned toppen hennes e.l. ellers på dagen. Hun synes det er morsomt og lar h*n holde på. Har også vært borti andre damer hvor det virker som de synes det er stas at en baby tafser etter deres pupper istedenfor mammaens... Hva er det med det som er så morsomt? Når det har hendt med meg har jeg alltid tatt vekk småfingrene og avledet barnet med noe annet.

Jeg kjenner at jeg synes det er ubehagelig, nesten ekkelt, når bestemor ikke stopper mini og dekker seg til på overkroppen f.eks. Det skal sies at hun ellers er verdens mest fantastiske bestemor og svigermor!

Er det bare jeg som fullstendig overreagerer her, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det også virker veldig ekkelt.

Når mine venninners babyer har tafset på meg har jeg som regel flyttet på de, da jeg ikke synes dette er noe koselig.

Skrevet

For små barn er pupper naturlig. De vil fort nok skjønne at pupper er noen man dekker til, og ikke viser frem, så la nå minsten holde på.

Snart vil han uansett skjønne at kropp er fy-fy og noe man helst burde skamme seg over

Skrevet

Jeg har barn som er helt ekstreme på pupper de vil gjerne kose med alle pupper de kommer i nærheten av. mine får de ikk lov til fordi det gjør vondt men om mamma eller svigers godtar det er det greit for med.

Skrevet

Syns ikke du overreagerer.. :) Huff, hadde ikke likt det selv om det var mitt barn.. Er jo ikke vanlig..

Har ei venninne med en sønn som er skikkelig puppe elsker, som skal tafse og ta, men da tar jeg han bare bort.. Og det gjør hun og om han gjør det på folk..

Skrevet

Så klart kropp er naturlig for de små, og sånn skal det forhåpentligvis fortsette å være her i huset også. Men synes bare ikke det er ok at mini skal "tafse" på andres pupper. På sine egne (og mine en liten stund til..) skal h*n få tafse alt han orker og så lenge h*n vil. hehe ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...