<3 mamma til verdens beste <3 Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 jeg skal snart føde, og lurer på kos de gjør de med parkering på sykehuset når jeg skal inn, vi har jo parkerings automat men det blir jo kjempe dyrt vist bilen blir nødt å stå i 3-4 døgn. er det en egenplass vi kan parkere bilen? noen som vett? eller må vi betale dette sjøl? takker for alle svar.
Gjest Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Hei. Vet i allefall at på Ullevål må man betale for å parkere, også som pasient. De har bl.a parkeringshus. Dersom man kommer i hui og hast når man skal føde, kan man be om gratis parkeringslapp i resepsjonen mens fødselen pågår.Da jeg fødte der sist fikk vi parkeringsbot, for vi skulle inn på kontroll, men fødselen startet og gikk så fort. Sykehuset hadde ingenting med boten å gjøre, da parkeringsselskapet var privat.
Gjest Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 De fleste steder må man betale parkering selv, uansett hvorfor man er på sykehuset. Jeg ville ringt føden der du skal, og hørt med dem hva som er praksis der. Lykke til
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Vi fødte på Voss sist og der måtte vi betale selv. Men er døgnleie da så slipper å springe ut hver fjerde time liksom :-P Men vi også glemte ut dette litt og fikk en fin bot som gratulasjon.. Litt surt, men gjorde det beste utav det og limte boten inn i albummen som en artig historie :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå