Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Ang å bryte taushetsplikten sin. Synes du det finnes nyanser i å bryte taushetsplikten sin, er du åpen for gråsoner, eller er ett brudd ett brudd? Har dessverre hørt flere brudd fra en person. Dette er ting jeg ikke hadde vist uten denne personens snakk, og som jeg heller ikke hadde fått vite andre veier.... Jeg har forsøkt å ta det opp med vedkommende, men kanskje ikke "alvorlig" nok, har liksom bare pakket det inn. Jeg vil si at ett brudd er ett brudd, og at det skal ikke skje. Jeg jobber selv innen helsesektoren. Men akkurat dette tar jeg ikke opp, av forskjellige grunner. Kall meg gjerne feig, men ser ikke jeg kan handle annerledes.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Jeg tar taushetsplikten min veldig alvorlig. Hvis den personen ikke tar noen "advarsler" fra deg, så ville jeg ikke vært i tvil om å melde.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Er lenge siden jeg har sagt noe nå, fordi jeg har lite kontakt med vedkommende. Men jeg har sagt til en som står personen nær, at vedkommende må være svært forsiktig med hva denne sier. Dette er ett lite sted, hvor mange kjenner mange, og noen kjenner alltids noen som.... Men uansett, det bør ikke ha noen betydning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå