Gå til innhold

jeg planlegger og få barn med elskeren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

og som er far til mine minste..da slipper jeg 3 fosjellige fedre.syns 2 er nok og forholde seg til. vi har ikke brukt prevensjon på en stund,så jeg håper det blir snart.

uansett om jeg finner en annen kjæreste,så er det forholdet heller ikke sikkert,og da står jeg der med 3 fosj.

kjekt med samme far som 2 minste,.

lettere planlegging av pappahelger og ferier osv. og kunne ikke tenke meg en annen far til mine barn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du skriver, jeg.

Skrevet

Ja så lenge han er enig så er det vel ikke noe problem............

Skrevet

DERE MÅ JO GJERNE FÅ ENDA ETT BARN, SÅ LENGE DERE SELV FORSØRGER DE OG IKKE TROR VI ANDRE SKAL GJØRE DET.

Skrevet

han må vel være det..når han ikke spør om jeg bruker noe,og kjører hele løpet.

han brukte og være veldig redd for om jeg ble gravid før,og brukte prevensjon.

vi har kjørt det helt ut mange mnd nå.

Skrevet

hvem dere andre? forsørger de selv jeg

Skrevet

Hva er grunnen til at du ønsker ett 4. barn som alenemor ?

Jeg fatter det ikke, er ikke 3 barn nok, de skal følges opp og tas vare på.

Skrevet

alltid ønsket mg mange barn jeg:)

Skrevet

Ja så lenge dere jobber og tjener pengene selv(ikke os, sosialstønad, ekstra barnetrygd, bidragsforskudd osv) må dere bare få så mange barn dere vil.

Skrevet

Om du er alenemor og motar stønader forsørger du de ikke selv. Da er det vi andre som gjør det og da får du kutte strengen.

Skrevet

da får heller han kutte strengen, enklere og billigere til han. og jeg steriliserer meg ikke,for jeg vet jeg vil ha flere barn:)

Skrevet

Herregud, nå er det påan igjen.

Jeg driter i at folk som får barn må av og til i perioder ha sosialhjelp for å kunne klare seg.

Statskassa blir sløst vekk på verre ting enn småbarnsfamilier :)

Skrevet

19:30, signerer den;)

regner med at han hadde vært mer forsiktig, om han ikke ville ha noen flere:) lykke til:)

Skrevet

Jeg ville kanskje snakket med ham om dette, og ikke tatt det for gitt at han vil ha barn med deg bare pga han ikke lenger bryr seg om prevensjon. Det kan jo faktisk hende at han ikke vil ha flere barn.

Skrevet

litt dumt han tar risken da,hvis han skal være så redd for og få flere.

Skrevet

jeg har to barn med elskeren min, men det vet ikke han.. tør ikke ogsi det heller, da han ikke ernorsk. redd han tar med seg ungene til hjemlandet, om han får vite det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...