mamma til tre nydelige jenter Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 jeg var til fysio i dag å har hatt endel vondt nede i det ene beinet,kjennes ut som et sår man har skikkelig betennelse i når jeg beveger foten. fikk beskjed om å dra til legen å få det undersøkt. siden det var 1,5 cm tykkere enn det andre. han kikka på det å jeg skal på sykehuset i mårra for å sjekke hva det kan være. noen med erfaringer? fant dere ut hva det var? legen var veldig usikker siden det ikke var mørkt eller røflammete.
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Hmmm Jeg tenkte først på blodpropp, men da skal det jo være varmt og rødt også, i tillegg til hevelse og smerte. Satse på at det bare er ekstra ødem (væskeansamling) i det ene benet. Sitt med benet høyt og slapp av, og ikke spis ting som inneholder mye salt.
hønny-bunny Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 trenger ikke være varmt og hovent,mitt var ikke det,men like fult blodpropp,vi krysser fingre for deg
madike Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Jeg er hoven i begge leggene, men den ene har en omkrets på 1-2cm mer enn den andre... tror de var ganske like før jeg ble gravid. Men har ikke tenkt på at det er nå galt... men jeg har ikke vondt da..
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2009 var betennelse i ankelen som har forårsaket hevelsen og smertene så da var det heldigvis ikke blodpropp vondt er det alikevel å ikke kan jeg ta noe for det heller siden jeg er gravid. kunne smøre meg med ibux gel når det ble skikkelig ille. ser ikke lyst på å gå som dette i 5 uker til om det fortsetter å forverre seg:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå