LilleBanan blir storebror Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Hørt at det er utelek, men kansje det er litt kaldt nå... Og hva er oppskriften? Hørt 2 ts plumbo jeg, men hvor mye tiss da? Holder der å være 14 uker på vei?
MissMe*med*lillegutt Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 1 ss plumbo i pulverform blandes med morgenurinen i et rent glass. La stå i 30 min før du ser på fargen på blandingen. Blå/grønn tyder på jente og Brun/svart/rød på gutt. Man må være over 15uker for å ta testen sies det, men du kan jo bare teste å se hva slags resultat du får Det lukter helt gruuusomt, så ja, en utelek:P hehe =)
FrkBomst&Frø Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Hørt to ss pulverplumbo i 1/2 kjøkkenglass tiss. Gulgrønn for jente Brunrød for gutt Og det stinker!!! -Lykke til!
Fullt hus :) Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 skal teste dette i helgen jeg jeg vet hva jeg får, så skal si om det stemmer
LilleBanan blir storebror Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2009 åh ok. Får sette det på trappa og satse på at det ikke er for kaldt da:) Allt man gjør for å tilfredsstille nysgjerrigheten altså
mamman til minin Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Dette har jeg aldri hørt om! Har det noe for seg? Jeg er nysgjerrig, men vet ikke om jeg orker "griseriet" hvis det bare er tull... Erfaringer?
Nickey Mouse Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Jeg har fått bekreftet kjønn jeg da, men er alikevel veldig nysgjerrig på om noen har erfaringer med om det funker?
LilleBanan blir storebror Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. desember 2009 Har lest mange det har funket på. Er en lang tråd på et eller annet forum her. Søk på plumbo i søkemotoren her oppe til venstre.... Har ikke testa enda jeg da, er jo så kaldt ute at det frosner vel... urk
MissMe*med*lillegutt Skrevet 18. desember 2009 #9 Skrevet 18. desember 2009 Jeg tok den testen i uke 16/17 og i følge plumbotesten skulle jeg fått en jente.. Men i magen ligger det 110% sikkert en gutt.. Så den stemte ikke hos meg hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå