Gå til innhold

Plumbotesten...??

LilleBanan blir storebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt at det er utelek, men kansje det er litt kaldt nå... Og hva er oppskriften? Hørt 2 ts plumbo jeg, men hvor mye tiss da? Holder der å være 14 uker på vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 ss plumbo i pulverform blandes med morgenurinen i et rent glass.

La stå i 30 min før du ser på fargen på blandingen.

Blå/grønn tyder på jente og

Brun/svart/rød på gutt.

Man må være over 15uker for å ta testen sies det, men du kan jo bare teste å se hva slags resultat du får :)

Det lukter helt gruuusomt, så ja, en utelek:P hehe =)

Skrevet

Hørt to ss pulverplumbo i 1/2 kjøkkenglass tiss.

Gulgrønn for jente

Brunrød for gutt

:) Og det stinker!!! -Lykke til!

Skrevet

skal teste dette i helgen jeg :) jeg vet hva jeg får, så skal si om det stemmer :P

Skrevet

åh ok. Får sette det på trappa og satse på at det ikke er for kaldt da:) Allt man gjør for å tilfredsstille nysgjerrigheten altså :P

Skrevet

Dette har jeg aldri hørt om! Har det noe for seg?

Jeg er nysgjerrig, men vet ikke om jeg orker "griseriet" hvis det bare er tull... Erfaringer?

Skrevet

Jeg har fått bekreftet kjønn jeg da, men er alikevel veldig nysgjerrig på om noen har erfaringer med om det funker?

Skrevet

Har lest mange det har funket på. Er en lang tråd på et eller annet forum her. Søk på plumbo i søkemotoren her oppe til venstre.... Har ikke testa enda jeg da, er jo så kaldt ute at det frosner vel... urk :P

Skrevet

Jeg tok den testen i uke 16/17 og i følge plumbotesten skulle jeg fått en jente.. Men i magen ligger det 110% sikkert en gutt.. Så den stemte ikke hos meg hvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...