Gå til innhold

Sorry jenter, dere er sikker lei men apropo VEKT....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg gikk opp ca 16 kg i sv.skap. Nå ca 2 uker senere har jeg mistet 12 kg. Altså har ca 4 kg igjen før jeg er der jeg var før graviditet!

Dere da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk opp ca 7-8 kg i svangerskapet og veier nå 3-4 kg mindre enn da jeg ble gravid, men har fortsatt 10 kg igjen til startvekten jeg hadde da jeg ble gravid med førstemann da...

La på meg 22 kg i første svangerskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk bare opp 9 kg. vet det er litt under gjennomsnittet, men er ganske lav da.

Uka etter fødselen hadde jeg bare mistet 3-4 av kiloene, men så begynte det heldigvis å rase ned. Nå gjenstår det bare å gå ned 1-2 kg før jeg er tilbake på normalen. Fornøyd med det:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

jeg gikk bare opp 6kg under svangerskapet! var mye dårlig hele veien!

fødte en uke før termin da, og gikk ned 10-11kg under fødsel, og nå er jeg alt for tynn!!!

veldig greit og være kvitt magen, har faktisk mindre mage enn jeg har hatt på mange år. nesten siden barneskolen tror jeg!

men det er utrolig kjedelig å være bare skinn og bein, i armer, ansikt og beina! gifteringen sitter ikke fast lenger, så den kan jeg ikke gå med, for da bare mister jeg den.

og alle buksene mine er alt for vie i beina!

håper jeg kan komme opp til normalen, hvertfall i beina, så jeg kan bruke noen av buksene mine. men magen er jeg veldig fornøyd med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gikk ned 20kg under svangerskapet og 10 etter fødselen... men har gått opp igjen 2 nå... (plutselig var kvalmen borte ja, mye å ta igjen tydeligvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk opp 12 kg, og er nå 2 kg mindre enn når jeg ble gravid. Men jeg gikk opp 20 kg med førstemann, så jeg har enda noen kg igjen før jeg er nede i det jeg var før jeg ble gravid for 5 år siden...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 9-10 kilo, og er tilbake der jeg var før jeg ble gravid. Fornøyd med det, men kroppen er ikke helt som før gitt. Og jeg har ikke orket å prøve de gamle klærne etter en skikkelig nedtur 4 uker etter fødselen - ingen ting passet jo! Mage og pupper så det holder, skjønner ikke helt hvor jeg skal ha blitt redusert. Hjernen har krympa kanskje?? Går i hvert fall rimelig rundt i ammetåke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Jeg blir rent misunnelig... ! Jeg gikk opp 22 kilo og sitter igjen med masse mage og flesk. Var skikkelig dum under svangerskapet og spiste alt jeg hadde lyst på. Straffet seg det ja... Nå har jeg 10 kilo igjen til start... Hvordan skal jeg klare det mon tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...