Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Jeg rotet med en fyr på fest forrige fredag. Det ble ganske seriøs roting, før jeg fikk summet meg og husket at jeg ikke er 18 år og singel lenger. Mer 33 år og mor til 3. Dumme fulle meg. Han jeg rotet med er fra en annen by, 40-50 år gammel, gift så jeg på nettet nå nettopp og ingen la merke til det, så faren for at noen finner det ut er NULL. Mannen jeg rotet med aner ikke hvem jeg er, selv om jeg vet hvem han er (kjendis). Bør jeg fortelle det til mannen min eller bør jeg spare ham? VI har en skikkelig ekteskapskrise for tiden, og jeg ville fortalt ham slike ting tidligere uten å nøle, og det er det jeg har lyst til å gjøre nå også. Men tidligere visste jeg at slike ting ble forstått og behandlet. Nå snakker vi knapt, har aldri sex fordi han ikke vil, siden han føler jeg ikke er glad i ham lenger, og i det hele tatt går han rundt på nåler og er nervøs fordi han tror jeg ikke liker ham mer. Han sier han tror jeg mentalt har forlatt ham allerede. Hva synes dere? Bør jeg fortelle det eller la være?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 La det ligge du. Gjør vel ikke saken noe bedre for han å vite det nå. Fokuser på mannen din og få han til å skjønne at det er han du vil ha. Du kan evt. fortelle det når ting går bedre mellom dere igjen og forklare heller da hvorfor du valgte å vente med å si noe. Eller bare ha det som din egen lille hemmlighet og la det stoppe deg hvis du blir fristet en annen gang.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Om du vi reparere ekteskapet forteller du ikke dette.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Han har jo sørgelig rett, mannen din.. Bryr deg ikke mye om han. Hadde alle knepet igjen når de følte det slik hadde de kanskje blitt spart for noen kjønnssykdommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå