Gå til innhold

jippi :-) Skikkelig gladmelding :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll i dag og siste sjanse før evt snuing, og tror dere ikke at jenta har funnet den riktige veien da?? Etter å først ha ligget i sete, så noen uker i tverrleie, men nå ligger hun rett vei og i følge legen min har hodet nesten festet seg :-) Jeg er så letta for å slippe snuing... får virkelig håpe at hun holder seg der til fødsel og at hun snart fester seg skikkelig :-) Hadde aldri trodd at hun skulle snu seg på egenhånd, så til dere som er bekymret fordi den lille ligger gal vei, det er håp for alle :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!! Håper hun blir liggende rette veien nå:) Hvor langt er du på vei?

Jeg er selv i uke 36 og min jente sitter fortsatt på rompa. Jordmora er nesten sikker på det, men klarte ikke finne helt ut av det. Har termin 20.jan, så skal til ultralyd for å få dette bekreftet 5.jan, Hååååper virkelig min også snur seg! Setefødsel er ikke noe jeg ønsker, og spesielt siden dette er min første:)

Men de kan vist nok snu seg helt til termindato, så det kan jo hende hun snur seg rett veien, men jordmora var ikke så optimistisk til det da hun har ligget i sete siden oktober ca.....

Skrevet

Så utrolig deilig!! :D Min gutt lå med rompa ned i over to mnd. Var på sykehuset igår for UL og da hadde han snudd seg med hodet ned og festet seg. :):) Får håpe det skjer med deg også woops!

Skrevet

jeg har termin 18 eller 20 jan så samme som deg woops :-) Håper virkelig at din baby snur seg snart og... Legen sa til meg sist kontroll at det var lite sannsynlig at hu ville snu seg, så alt kan skje og legene og jordmødrene kan ta feil :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...