♥tosmåtroll♥ Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Gutten min på snart 5 mnd har begynt å sove så urolig! Vokner flere ganger i løpet av natta og gråter (mareritt?) Har begynt sånn smått med grøt, men gitt på dagtid! Er dette normalt i denne alderen, er det mareritt?nEr han mer sulten,tenner,vondt i magen? VRÆÆÆL....synes dette bare er SÅÅÅ vanskelig!! (vanskelig for dere å hjelpe også da men...noen råd kansje?)
lille sprelle Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 kan være både drømmer og tenner eller det kan være noe annet, men det må du nesten finne ut av selv. Ta ev. kontakt med helsestasjonen for råd.
♥tosmåtroll♥ Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2009 hmm...må vel gjerne det ja...så utrolig frustrerende å høre på stakkars!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå