Gå til innhold

hjelp!!... dere erfarne mammaer...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på snart 5 mnd har begynt å sove så urolig! Vokner flere ganger i løpet av natta og gråter (mareritt?) Har begynt sånn smått med grøt, men gitt på dagtid! Er dette normalt i denne alderen, er det mareritt?nEr han mer sulten,tenner,vondt i magen? VRÆÆÆL....synes dette bare er SÅÅÅ vanskelig!!

(vanskelig for dere å hjelpe også da men...noen råd kansje?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være både drømmer og tenner eller det kan være noe annet, men det må du nesten finne ut av selv. Ta ev. kontakt med helsestasjonen for råd.

Skrevet

hmm...må vel gjerne det ja...så utrolig frustrerende å høre på stakkars!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...