* 5 om dagen * Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 nå klikker jeg snart asså,den helvetes reklamen til lego asså.... de har jo ikke skjønt det de(ikke forventa heller) at sånne reklamer ødelegger mere enn det gjør godt. jeg skal boikotte lego, og har ikke kjøpt det inn som gaver heller.... nå har jeg forsøkt det meste,for å bli kvitt den,men neida.... sperra for popup,men det er jo ikke det. bruker firefox,men hjelper ikke. og ver gang jeg går tilbake,kommer den opp.... dagens utblåsning, og de har jeg ikke hver dag.!!!!!!!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 ENIG!! Holdt på å klikke her nå nettopp...
2smågull Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 ja nå sprettern opp hele tia her også. grrr. ikke gjort det før. gidd ikke gå innpå dib om det skal være slik! og ikke blir det duplo-gaver heller nei..hehe
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Som eg skulle skrevet det selv. Og hva skjer MENS eg skriver dette innlegget, jo den satans dritten popper opp igjen.. Arrrrg. Sånt irriterer vettet av meg.. Virker mot sin hensikt.
* 5 om dagen * Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2009 ja,jeg klikker i vinkel..... helt håpløst, kommer jo ikke til når en skal svare på innlegg heller... dustehuer asså....sender er link,kanskje denne, og sier det jeg mener om uduglige folk...men det har jeg jo fått frem i innlegget da...hehe... men det skal jeg jaggu gjøre............ men ikke nå, for her gidder jeg ikke sitte...sjekk siste døgns innlegg!!! den har ligge på rundt 6000,om jeg ikke tar feil....
Dane Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 Signerer denne. Den reklamen er for drøy! Har satt pris på Duplo tidligere, men nå har jeg nesten lyst til å kaste mine barn sine duploleker pga av denne reklamen! Litt omvendt effekt av reklamen enn hva de kanskje hadde tenkt seg? Nei, dette må det gjøres noe med før jeg signerer meg helt ut av DiB!!!
Embla77 Skrevet 17. desember 2009 #7 Skrevet 17. desember 2009 Kjære moderator! Denne reklamen er ikke verdt pengene dere tjener!!
eisa Skrevet 17. desember 2009 #8 Skrevet 17. desember 2009 Ja noe så idiotisk!!!!!Snakk om feilslått reklame. Den virker helt mot sin hensikt.Trodde ikke det var mulig å bli så irritert på LEGO!!!
tvkrus Skrevet 17. desember 2009 #9 Skrevet 17. desember 2009 jeg bruker firefox og adblock plus og har ingen problemer med å fjerne reklamen men jeg fårstår det kan bli iriterene ublokkert
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 17. desember 2009 #10 Skrevet 17. desember 2009 Slike innlegg har jeg sett mange av nå, men jeg finner bare ikke den reklamen dere irriterer dere over!!! Hva er det og hvor er den? =S
Gjest Sauen har julekuler på Skrevet 17. desember 2009 #11 Skrevet 17. desember 2009 det er en reklame for duplo som kommer over skjermbildet, altså over teksten som står på forumet... som du må klikke vekk før du kan se på DIB. Og den kommer hver gang du går inn på en tråd, et nytt forum, skal skrive innlegg osv osv osv. Og klikker du litt feil når du skal klikke vekk ruta (den beveger seg når den er ferdig lasta) blir du sendt videre til duplo sin nettside... Ufattelig irriterende.
* 5 om dagen * Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 17. desember 2009 nå gikk jeg inn på ris og ros siden,og der var det jo drøssevis av klager,ang denne rreklamen, og webmaster har faktisk gidde å svart også, klipper det inn her jeg Vi beklager dette, jeg har forhørt meg med selgeren av denne annonseplassen og hun har forsikret meg om at denne annonsen ikke skal på i dette formatet fra og med førstkommende søndag. Nå vises den mer enn 2 ganger hos oss hvor den fungerer slik den skal også fordi frekvensen på den måtte settes opp litt nå på slutten av annonseperioden. Vi beklager ulempene dette får for våre brukere og takker igjen for tålmodigheten. webmaster Janne
kleenex Skrevet 17. desember 2009 #13 Skrevet 17. desember 2009 Hehe var i gang med å skulle skrive et innlegg, så utrolig irriterende. Tviler på at jeg gidder å få inn på mange linker til hvis dette fortsetter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå