Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Noe i samme duren som hun som sendte frekk mld til svigermoren sin? Tror faktisk jeg ikke har klart å sende sms feil, men har klart å ringe feil å ikke forstå det før lant uti samtalen.. Skulle ringe til barnelegen for å bekrefte behandling og ringte til en fusioterapaut istedet. Overbevist om at jeg var på rett sted, vedkomende husket hvem jeg var, samt litt stresset så kastet jeg meg rett i en diskusjon om behandlingen til barnet mitt. Mente at legen hadde skrevet feil dossering og at dosseringen passet best til mitt eldste barn osvosvovs.. Etter en god stund så sier fysioterapauten at dette har han ikke greie på. HVA er ikke du barnelege da!!? Ehhh nei, jeg er fysioterapaut jeg.. Daaahhhhh Huff, unnskyldte meg pent og la på og reiste til barnelegen istedet..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Jeg tok tlf, og var overbevist om det var min kjære som ringte.. Hei Pus sa jeg:) hehe var en forskrekket tlfselger som skulle selge meg lodd:D
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 ha ha ha ha nå måtte jeg le hehe,
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Kjipeste var vel den gangen jeg og venninna mi diskuterte en bekjent på sms, og jeg klarte å sende den ene mld til denne jenta.. Huff, heldigvis noen år siden.. Og er ikke lett når de har likt navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå