Gå til innhold

Ehhh, hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter mensen i disse dager (forrige var første dag 20.nov) så jeg tok en test-strimmel i sted. Tre minutter etter jeg dyppet den nedi (gyldig i 5 min) så dukket det opp en lyserosa stripe. Den er like tykk som kontrollstreken, er absolutt rosa, selv om den er pastell. Og ikke tørket den inn heller, den er der fortsatt og er like pastellrosa og like synlig. Har glant på strimmelen i sterkt lys, i halvmørke, i dagslys og gjennom kamera. Ser streken uansett.

Merker all fornuft sier til meg at den er positiv, men hodet klarer ikke helt å ta det innover seg... noen som kan gi meg det inn med teskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på testen. Hvis det står i bruksanvisningen at en lyserosa stipe dukker opp hvis du er gravid, så er du nok det. Gratulerer!

Skrevet

Da er du nok gravid :) Gratulerer:)

Jeg tok ett par tester som det bare skulle komme strek på. Jeg skjønte ikke at jeg var gravid før jeg tok cb digital test. Da det lyste gravid mot meg så begynnte det å gå opp for meg.

Så anbefaler å kjøpe en digital test:)

Skrevet

Hehe, du er nok gravid. :) Hvertfall om streken kom før 5min, og den er sterk.. :)

Men er vanskelig å skjønne det da.. Måtte 10billigstrimler, 1 clearblue og en clearblue digital til her før det sank inn.. :)

Gratulerer.. :D

Skrevet

Gratulerer så masse :)

For en koselig overraskelse å få til jul!

Skrevet

Takk for svar!

Har ikke fortalt til mannen min at jeg har sniktestet. Vanligvis tester vi "sammen" (jeg får tisse i fred, men vi leser av testen sammen), men jeg klarte ikke å holde meg i dag. Fy meg!

Ok, streken var svak. Synlig, men svak. I løpet av de neste dagene vil vi nok teste sammen og da blir det en digital hvor man ikke kan stusse på svaret! Enten står det GRAVID eller IKKE GRAVID. Dumme lyserosa test som gjør meg så undrende!

(og angrende, vi skulle vært to som skulle undret, ikke bare meg. Er dette straffen for å jukse?)

HI

Skrevet

Ikke noe å stusse på engang. Du er preggers;) Gratulerer. Den testen der var ikke i gråsonen engang.

Skrevet

du er grantert gravid :) det er samme testen jeg testet med når jeg fant ut at jeg var gravid. tok deretter en digital test, hadde eg vert deg hadde eg kjøpt en slik for å vise samboeren din at du virkelig er gravid.

gratulerer så mye. blir nok en ekstra gledelig jul nå :)

Skrevet

Takk for svar, dere! =)

Det blir en veldig rar jul i allefall! Ikke helt gått opp for meg enda, jeg føler meg jo ikke gravid, men i følge babyverden er jeg 3+6, så det er ikke så rart at jeg ikke føler meg gravid.

Tror ikke jeg fatter det før jeg ser det på en digital test :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...