Tired mama Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Det tas jo med hauger hjem fra bhg. Pluss at de lager hjemme. Tenker da på tegninger, perler de stryker osv. Sønnen min er bare tre, men det har allerede blitt en del. Og blir vel bare mer opp gjennom årene... Og når man har flere barn, dobles jo haugen. Jeg har ikke hjerte til å kaste noe, så har tatt vare på alt hittil. Hva gjør dere?
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Jeg legger det i permer, i plastlommer. Har også en stor scrapbok hvor jeg limer inn det "fineste" som morsdagskort, julekort ol. Der jeg skriver på dato og en kommentar. Er ingen scrapper men dette går raskt og greit. I permen har jeg plastlommer merket med dato og årstall, utrolig greit system syntes jeg da:=) Kaster ingenting jeg heller.
lure Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Her blir ting hengt opp på en tavle og når det kommer noe nytt går det i en pappeske på loftet. Minimalt som blir kastet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå