ApriIbaby Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Blir det fint? eller ikke? Har ikke no'- kun gips og maling der nå pga mangel på ideer og beslutningsvegring når det kommer til fliser.... Er faktisk ganske fint med bare gips og maling, men begynner å bli hakkete og mye merker som ikke går bort.... For ordensskyld: nytt kjøkken med eikeplate, hvite fronter og stål diverse..... eik golv også Hva slags tapet ville dere i såfall se etter? mønster? farge?
GuttemammaX3 Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Glatte fliser som er enkle å holde rene ville jeg gått for. Velg en enkel, nøytral farge, så går dere sannsynligvis ikke så fort lei:) Kjøkkenet har knivmagneter på veggen, kjøkkenmaskin på benken osv osv, trenger ikke å ha en vegg som tiltrekker seg oppmerksomhet i tillegg...
Lille tripsi Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Ikke bruk tapet, det blir merker som ikke går bort,(som maling) jeg har tapet og hadde valgt fliser, uten TVIL....
StrilenツEndelig.mammaღ Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Fliser er praktisk og greit, men det er sånn som alle har. Mitt første valg hadde vært en stilig tapet, MEN med plexi eller noe lignende over som du kan skvette og grise så mye du vil på. Nå skal det sies at vi har valgt den letteste løsningen. Ikke fliser, ikke tapet. Men det samme som baderomsplater, bare at det er for kjøkken :-) Det finnes i litt forskjellige typer og farger. Kjempe lett, og en kan gjøre det selv. De heter kitchen board. http://www.byggma.no/dt_article.aspx?m=2812 Disse tåler veldig mye, både høye temperaturer, at en vasker mye på de, og så er de lett å holde ren. Du får tak i disse over alt på byggvarehus (som byggern, byggmakker osv)
Monajenten Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Jeg har belegg i den gamle leiligheten min. Svarte og grå "mosaikkfliser" og det er utrolig fint, og ikke minst veldig mye billigere:-) Alle tror det er fliser helt til de ser det på nært hold:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå