Gå til innhold

Nå krepperer jeg snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 21+ ett eller annet nå og bekkenløsningen har satt inn for fullt. Kom omtrent på samme tid sist også. Men jeg trudde jeg skulle slippe billigere unna med tanke på at jeg har en rolig jobb denne gangen. Vi får se. Krysser fingrer for at det ikke blir verre.

Min mor har akkurat flyttet in i en omsorgsbolig og er deprimert for det. Og jeg har forferdelig dårlig samvittighet og skyldfølelser som barn altid har for sine stakkars foreldre.

Men hun må bo der for hun har fått diagnosen dement. Samboern hennes orker ikke ta seg av henne lengre og hun kan ikek flytte til en egen bolig.

Huff stakkars mamman min =(:::

Det er en midlertidlig ordning og hun kommer inn på et sted med yngre demente snart.

Hun er bare 59 år og bor nå sammen med masse eldre mennesker, skjønner jo at hun blir deppa.

Prøver og være positiv med henne og oppmuntre at hun får plass snart.

Mannen min jobber som en helt nå før jul så jeg må ta det meste hjemme, men jeg sliter. Gravid med bekkeplager og en 2 åring som 2 åringer er mest. Takk gode gud for at hu er ei aktiv jente. Men jeg blir litt sliten mitt oppe i denne julestria. Baking, vasking, pynting, klesvask, middag, hente barnehangen etc etc etc. Lista blir laaaaaang.. blir det idag ihvertfall ;0)

Akkurat idag så må jeg ta noen pauser... blir nok siste graviditeten dette ja...

Så nye tak imorgen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=) ville bare si at jeg syntes du er kjempe flink og tøff som klarer dette!! det er ikke lett når ens egen mor er syk og trenge pleie osv... jeg føler med deg og jeg vet ikke om jeg hadde klart allt det du gjør med sånn rygg smerter... jeg har isjias og det er så vidt jeg kan gå på jobb innimellom...

Du er min dagens helt!!!

Ny dag, nye muligheter!!!!

syntes du er skikkelig tøff!!!!

Stå på=)=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...