Gå til innhold

Til dere som bor rundt Bergen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om det er oppheving av besøksforbud på KK Bergen også???

Håper det, visst ikke så reiser jeg hjem samme dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke peiling men tror jeg skal innpå nettsidene deres senere å undersøke litt ;-) Gjør det du også! :-)

Skrevet

Besøksforbudet ved KK i Bergen ble opphevet fredag 11. desember. :-)

Skrevet

Andre steder i hordaland og? :D

Skrevet

Aner ikke, desverre. Men, de er sikkert ikke lenge om å følge etter, hvis de ikke har opphevet forbudet enda...

Skrevet

Står ingenting på KK sine sider da... Hvor har dere hørt dette? Ikke for å være skeptisk men tør liksom ikke juble før jeg har lest det svart på kvitt...

Skrevet

YEEEY! :-D Takker og bukker!

Skrevet

Bare hyggelig, du! :-D

Skrevet

Da jeg var på poliklinikken fredagen, så fikk ikke jenta mi på 3 år være med men min mann kunne :-(

Var på opplæring for å ta blodsukker måling, har ikke sertifikat så mannen måtte kjøre meg... bor nesten 2 timer fra Bergen og hadde ikke barnevakt til minstejenta...

Så hu ble jaget ut, men ikke mannen... endte med at mannen og jenta mi måtte reise ned på bystasjonen..

Skrevet

Fikk brev denne uken med time til UL på KK og da fikk jeg med informasjonsskriv om at det var besøksforbud for alle andre enn far.. Men kan jo selvfølgelig hende at de har sendt det med av gammel vane.

Tor jeg ville ringt KK jeg, bare for sikkerthetsskyld:-)

Skrevet

Tips: Sjekk når brevet er datert. (Haukeland bruker litt tid i internposten før det sendes ut eksternt...)

Jeg fikk time med det samme følgeskrivet i posten i går, og brevet var datert den 9. ;-)

Skrevet

Hmmm Arw1, du fikk iallfall skriv om dette.

Da jeg fikk innkallese til Ul fikk jeg bare det venlige om at det anbefales at barn ikke er med pga uro dette kan føre med.

Vel, guttungen synes UL er kjempespennende og superflink, så han ble med. Men kom ikke lenger enn til døra før han gråtendes måtte snu sammen med pappan.

Men dette er en del uker siden da. Synes uansett at KK ikke var stort bedre på menneskebehandling enn de pleier å være.

Så Voss, her kommer jeg.

Skrevet

Jeg hadde begge jentene på 9 & 3 år på ordinær UL da jeg var i uke 19, er nå i uke 28+6 idag...

Det gikk kjempe flott :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...