Gå til innhold

Satans Lego-pikk i innerste forpulte helvete!

Anbefalte innlegg

Gjest cunning stunts
Skrevet

OG SÅ FÅR VI SE OM DET ER NOK MED TABUORD FOR Å FÅ NOEN REAKSJON FRA SÅKALT ANSATTE HER. LEGOHELVETE MÅ DØ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har det endelig gitt seg her hos meg! Det blir ikke noe Duplo Zoo under juletreet vårt i år. Måtte salget stupe og hele produktet floppe!

Skrevet

Hør hør.

Jeg måtte lukke reklamen 3(!) ganger før jeg fikk gått inn på innlegget ditt og svart. 2 av de bommet jeg og ga siden deres treff... argg...

Skrevet

Kanskje exorsisme er tingen? Noen som har mobilnr. til paven?

Skrevet

SEKS jævla ganger har jeg nå lukket den for å komme inn og svare på dette. Er det mulig i dagens samfunn????

Skrevet

Og nå har den låst seg så jeg kommer ikke inn på noe annet enn denne tråden. Det var da som satan!

Skrevet

Med litt flaks kan jeg nå gi permanent uttrykk for min holdning til lego.

Skrevet

Når Lego danker ut fanden sjøl er det pinadø ille. Forresten, reklamen forsvant her nå, kanskje meldingen endelig er oppfattet?

Skrevet

Den skal visst forsvinne fra søndag, sier dem.

Men de har sagt mye før og de.

Desverre inneholder det norske språket kun fem banneord; pikk, faen, helvete, jævel og fitte. Man går fort tom for norske banneord når man vil gi noen så hatten passer, på spansk derimot kunne man skrevet tre A4-sider uten å si det samme to ganger.

Hilsen ei som kan skrive masse men ikke si et ord siden stemmen er borte og lungene verker. *mannen jubler*

Skrevet

Hva med forpult? Godt helnorsk banneord.

Skrevet

Ok, seks, og lungene verker enda mer.

Skrevet

Det finnes flere, men du kan de ikke!

Skrevet

Jeg gidder faktisk ikke det her. Dette er min avskjed, jeg kommer tilbake på søndag tipper jeg:P Jeg er så DRITA lei den reklamen.

Skrevet

Å jaha, som for eksempel hva da, Gunda? Rompe?

Skrevet

Sædsnerk feks. Eller så er nordlendingen jeg deler seng med en kløpper på banneord. Som jeg selvfølgelig ikke kommer på nå da.

Skrevet

Æææææææææææææsj!!

Det der er ikke banneord, det er forbannelse!

Skrevet

Men de sa det på Barne-TV så da er det lov!

Skrevet

Pikk, fitte, kuk, satan, jævel, hællvette, forpult, faan, ræv. Ergo ni, minst.

Ved hjelp av disse kan man fint lage setninger av typen "hællvettefaans jævla forpulte kuksatan av en forbanna pikkreklame innerst i fitteræva!". Da føler man seg i grunnen ganske harmonisk etterpå, i alle fall frem til den enerverende drittreklamen popper opp for n'te gang.

Skrevet

Du er søt når du banner ;-)

Skrevet

*rødmer blidt og kledelig*

Tænk ju, tænk ju!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...