trine_og_mathias+knøtte Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Har blødd .. og hadd veldig ondt i magen. Legen mente han kunne høre forstelyden ( klammmmre meg til det ) men han kunne ikke finne den igjen enda han leita ganske så lenge.. hørte ingenting selv. men fikk da haste ul kvart over 4.. e 16 uke. litt trist, men samtidig så sa han jo at han mente han hørte den i et lite sek eller .. ja.. hadde litt blod da jeg kom hjem fra legen nu å .. usj.. bare lufte hode litt ..
sweety72 Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Uffda Stakkers deg. Den vente tiden virker som regel veldig lang. Håper det går bra med deg. Krysser fingerene for deg. Si fra hvordan det gikk med deg?
Mannemor Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Hei Hvordan gikk det med deg? Jeg krysser det som krysses kan for deg :-)
svale82 Skrevet 18. desember 2009 #4 Skrevet 18. desember 2009 Lykke lykke til! Krysser fingrene for deg og den lille.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2009 Hei igjen ! tusen takk!! jo det gikk heldivvvvvis bra!! :-) puh!! Hjerte slo å h*n lå å tok sæ på ansikte :-) kjempe arti å se! men morkaka lå vest litt langt ned så han mente det va den som hadde blødd. Så nu e det ikke nå jule snuggling ! ingen tafsing eller røring på gaura! får kjøpe litt godis heller!! :-) Men det va den værste vente timen nesten....
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 har venta i spenning helt i fra i går på kordan d gikk.. enda godt å høre at det gikk bra <3
Mamma til 2 (2007 og 2010) Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Hei, Så bra å høre at alt gikk bra.. Er selv i uke 18 og har vert på UL 8 ganger grunnet blødninger.. Like spennende hver gang. Jmf. gynekologen min er ikke blødninger på morkaken farlige.. Jeg har i tillegg hatt en hematom (=blodansamling) i livmoren, som de har passet nøye på.. Nå har den endelig begynt å bli mindre, og jeg har nesten ikke blødd de siste dagene.. Blødde hver dag fra uke 13-17. LYKKE TIL VIDERE :-)
JKM09 Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 åh godt å høre at alt va bra! Da blei det ei fin jul hos dåkker og ett enda bedre år før dåkker:) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå