Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Er i uke 30. Har vært i kjempeform, men de siste dagen jeg fått noe så inni helsike vondt "oppi der", om dere skjønner hva jeg mener.. Det gjør vondt i skambeinet og litt bak. Jeg er blitt fortalt at det kan være bekkenet. Har aldri vært plaget med det før, Har barn fra før. Og nå er plutselig magen sunket veldig. Kan ikke huske at det var sånn med de andre.. Har jo endel tid igjen.. Synker ikke magen bare rett før fødsel? Min er nå veldig lav.. Folk kommenterer det.. Og som sagt er bekkenet på trynet.. Kan det bety at den lille melder sin ankomst før?? Håper virkelig ikke det???
ellesant Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Magen synker vel når barnet er på tur ned i bekkenet. Bekkenplager bruker å bli bedre da, akkurat som om baby stabiliserer bekkenet på en måte. Men tror det kan gå nokså lenge før du føder likevel, min mage sank ned i uka som gikk, jeg er 36+2 i dag tror jeg. Har brukt å få barnet rundt termin. Men du kan jo snakke litt med jordmor, hun kan sikkert mer om dette enn jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Min mage sank på morgenen den dagen jeg fødte. Det er nok veldig forskjellig fra menneske til menneske
midgard Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 min mage sank aldri, jeg bærte oppunder haka hele tiden... he he he... og fikk beskjed om at den skulle synke før jeg var "klar", men den sank aldri... og vannet gikk... tror dette er veldig forskjellig jeg - eller så er jeg ekstremt unormal... he he he...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 Så i og med at min mage nå er veldig lav, så bør jeg kanskje være bekymret??? Jeg bærer den mellom beina... Uff.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå