Gå til innhold

seaband

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 7 tror jeg og kvalmen har virkelig gjort sitt inntog:(

jeg fikser ikke å være kvalm hele tiden. får jo ikke gjort en døyt å det er ikke gøy å ligge strak ut når du har lyst til å være sammen med datra di...har vurdert å kjøpe sånne seabands.er det noen som har testa det og som kan si at det hjelper?please gi meg et håp;)

evt.hva annet hjelper?postafen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte seabands og det hjalp. Anbefaler å prøve de ihvertfall=)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

hjalp ikke meg. Jeg har fått afipran på resept og det funker :)

Skrevet

funket ikke på meg el så fikk Afipran på resept av legen

akk som henne over meg..

dagene går myyye lettere..kjenner ikke kvalmen i det heletatt..men kjenner den om ikke tar tablettene

Skrevet

seaband hjelper litt- så jeg bruker det hele dagen.

Skrevet

Seaband fjernet ikke kvalmen min, men gjorde den litt lenger vekk på en måte. Så da fikk jeg rørt på meg og spist masse små måltider, og tror at de to tingene sammen med seaband kontrollerte kvalmen greit nok for meg.

Skrevet

Funker på meg :-) Utrolig fornöyd med dem! Står at de funker på 75% med svangerskapskvalme.

Skrevet

Jeg gikk fra å være konstant kvalm til å spy konstant i løpet av de to dagene jeg prøvde seaband i forrige svangerskap. Det eneste som hjalp meg (hvertfall noe, for jeg kunne fortsatt bare ligge på sofaen og være kvalm, men jeg kastet hvertfall ikke opp konstant), var phenergan jeg fikk på resept av legen.

Skrevet

Jeg ble ikke kvitt kvalmen, men merket klar forbedring med seabands. Svimte av og spydde en formiddag etter at jeg hadde glemt å ta de på meg etter dusj så etter det var de på 24-7.

Ellers hjalp det meg en del å unngå og bli skikkelig sulten. Med en gang jeg ble sulten, brakk jeg meg. Jeg hadde alltid frukt, kjeks, pastiller og tyggis i nærheten.

Lykke til!

Skrevet

Hjalp IKKe meg i hvertfall.. Nå håper jeg at jeg kan få afipran av legen min i morgen. ORKER ikke mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...