Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Vi skal i begravelse imorgen,og familen det gjelder er utrolig klemmete av seg,finnes det en måte å unngå all klemmingen på?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Hoste og nyse kraftig hele tiden?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Rekke frem hånda før de rekker å gyve over deg? Eller smøre mentolatum under nese, hoste og harke som f***
Gjest Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Kan du ikke bare bite tennene sammen og la deg klemme da? Det er tross alt en trist dag for dem det gjelder, og det er vel ikke vits å legge sten til byrden?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Er en (eller 15) klem(er) så ille da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå