Gå til innhold

oppheving av besøksforbud:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en gladmelding da jeg snakket med føden på Fredrikstad sykehus; fra og med i dag er det ikke lengre besøksforbud på barsel! Synes det er spesielt koselig siden vi har en treåring som har gledet seg stort til å hilse på den nye babyen når hun kommer og nå får han det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg fekk same beskjeden i går på føden i Førde! Kjempe god nyheit.. er redd eg blir liggande der i jula, og det hadde vorte enda meir stusseleg utan besøk.

Skrevet

Ja det er veldig leit at det er besøksforbud på mange sykehus.

Men må si æ åsså blir kjempegla hvis dem opphever det på st olavs.Kan jo hende at dem har allerede har gjort det.

Foreldrene mine bor nordpå og det er veldig trist hvis jeg får lillegutt og dem ønsker å komme mens æ ligger på sykehuset og ikke får komme inn.For vet at dem kommer hit når han melder sin ankomst,så fremst det ikke er på selve julaften. For da trur jeg dem venter noen dager.

Er kjempegla på deres vegne at det er åpent for besøkende.

Skrevet

Det er ikke 100% besøksforbud på St Olavs. Søsken og besteforeldre får faktisk komme :)

Skrevet

awwww håp det er oppheving på KK Bergen også...

Er det noen som bor i nærheten og kan undersøke det for meg??

Skrevet

På sykehuset Buskerud sin hjemmeside, står der at det ikke gjelder nyfødt. og barselavdelingen..

Der står det følgene:

Sykehusets smittevernavdeling har besluttet at besøksrestriksjonene på barnepost 1 og 2 kan oppheves ettersom forekomsten av svineinfluensa har sunket de siste ukene.

Besøksrestriksjonene opprettholdes inntil videre på Nyfødtintensiven og Føde-barselavdelingen.

Fra fredag 4.12 er det igjen mulig for andre enn foreldre å besøke pasientene på barnepost 1 og 2."

Så blir vel ikke noe besøk på oss i Drammen i allefall..

Skrevet

Noen som vet noe om A-hus?? Står ikke noe om det på hjemmesiden deres...

Skrevet

Lurer på det samme...men ser at det fortsatt står at det er besøksforbud...

Skrevet

Noen som vet hvordan det er i Stavanger?

Skrevet

Skal til ahus til uka, skal spørre da, jeg:) men den var ikke hevet på tirsdag som var.

Skrevet

Håper at de ikke opphever på Ullevål/ABC. Her er det ingen mindre søsken, så synes det blir utrolig deilig å få de dagene aleine å komme seg på. Bli kjent mad babyen, knote med amming i fred osv... Familien tipper jeg vi får se veldig mye når vi først kommer ut allikevel.

Skrevet

Skjønner deg godt, Maren, men du kan jo bare si ifra om at dere ikke ønsker besøk. Om det skulle bli lov med besøk på Ullevål, mener jeg :)

Jeg kommer IKKE til å takle 2-3 dager uten sønnen min spesielt godt, kjenner jeg. Får helt vondt i magen bare av å sende han i bhg om dagene.

Skrevet

På Sykehuset i Vestfold har det vært besøksforbud bare for de som har symptomer i lang tid! :D

Skrevet

På SUS er besøksforbudet opphevet:) TIl stor glede for stolte besteforeldre.

Skrevet

Noen som vet om sykehuset i Arendal?:)

Skrevet

De har ikke opplyst om det på nettsiden sin enda i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...