Myy Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Faren til samboeren min spiller i Raga Rockers, og vi har fått vip-biletter til konsert 22. desember. Jeg har kjempe lyst til å dra, men lurer på om det på noen som helst måte kan være skadelig for barnet. (med tanke på høy lyd osv) Jeg er 32 uker i morgen, så jeg er da nesten 33 fulgåtte uker når konnserten er. Håper noen kan svare meg
Pompel Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Ikke farlig for barnet. Kanskje for din egen hørsel?
Myy Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2009 Det var godt å høre. Det er regler på hvor mange db det kan være på en konsert, og folk går da på konserter, så med min egen hørsel går det nok bra Jeg er ikke akkurat av den som er på konserter så ofte heller, men nå er det jo svigerfar som spiller da så. hehe
Pompel Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Helt riktig at det er regler. Men de overholdes ikke. Ganske mange har fått hørselsskader på konserter i Norge. Øreplugger anbefales alltid. Husker selv babyen hoppet til i magen ved brå lyd - så de hører jo godt selv om de er godt dempet inne i magen. Men så lenge man står midt i folkemengden og ikke rett foran høytalerne forsvinner mesteparten av lyden i de andre kroppene. Det er jo i hodehøyde det er mest lyd. uansett - husk at alle råd om helse man får på forumer som dette er ukvalifisert synsing. God konsert.
MissAntrop Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Dra på konsert og kos deg - Raga er jo KONGE!!!
Myy Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2009 Takk for svar og tips =) Skal nok kose meg
m-mamma Skrevet 17. desember 2009 #7 Skrevet 17. desember 2009 Kos deg og vær klar for en skikkelig aktiv baby i magen
samuraibeibi Skrevet 17. desember 2009 #8 Skrevet 17. desember 2009 Ha det kjekt og hils Ragabestefar!
LykkeligMamma89 Skrevet 17. desember 2009 #10 Skrevet 17. desember 2009 Jeg var på konsert da fødselen min startet, i uke 32. Gikk heldigvis bra og fikk stoppet fødselen. Om dette har noe sammenheng tviler jeg egentlig på.. Hadde vel heller noe med at jeg var stressa og hadde gått litt mye den dagen. Kos deg på konsert!
Prish Skrevet 17. desember 2009 #11 Skrevet 17. desember 2009 Jeg var på konsert omtrent i uke 32-33 sist. Det eneste som plaget meg var at det var tungt å stå så lenge og at det var trangt. Var veldig redd for at noen skulle dunke borti magen min. Det gikk veldig bra og var fornøyd med å ha fått med meg konserten ;o)
lykkeligmor til to<3 Skrevet 18. desember 2009 #12 Skrevet 18. desember 2009 ååååååååååååååååååh!!!! heldiggris:O) dra på konsert og kos deg!! så kan du spille raga når rocke-bebisn din kommer også de må lære god musikksmak tidlig;)
Gjest Skrevet 18. desember 2009 #13 Skrevet 18. desember 2009 Babyen blir jo stresset av høy bråkete musikk da. Tenk deg selv under vann og du hører en masse bråk i flere timer. Det er jo bevist at å spille klassisk musikk for babyen roer veldig ned enn "bråkete" musikk så jeg hadde ikke giddet men.. Alt for sin smak! :-)
MillaCamilla Skrevet 19. desember 2009 #14 Skrevet 19. desember 2009 Jeg var i operaen forrige helg. Høy lyd og aktiv baby i magen men veldig flott opplevelse. Håper du får anledning til å sitte litt i løpet av konserten. Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå