ToSmåToStore Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Hva gir man til besteforeldre som har vært gift i 60år?? De er 92 og 83 år gamle,har "alt" og liker ikke "nymotens" ting. Vil jo gjerne gi de en liten oppmerksomhet,er jo absolutt ikke hver dag man feirer 60års bryllupsdag! Takker for svar:)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Kanskje en fin sang eller en vakker tale er mer verdt enn fysiske gaver?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Hehe,nei diamanter blir nok neppe innkjøpt. Er det kjedelig med en blomsteroppsats og en flaske vin??
ToSmåToStore Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2009 De har ikke invitert noen til noe lag,er egentlig tilfeldig at jeg vet vet det. De er relativt tunghørte,og ser dårlig,så gir jeg de noe sånt vil de antageligvis tro det er et vanlig kort:)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 Å ja, da ville jeg gått for vin, blomster eller sjokolade...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå