Gå til innhold

Vil ha nr 2 med X en???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har en sønn på 1 år. Barnefaren og med er ikke sammen lengere, men vi har veldig bra kontakt. Jeg har lyst på ett søsken til småen, og ikke med mange års forskjell. Er selv oppvokst i en stor familie med 6 søsken. Synes synd på gutten som er aleine med bare meg.. Kjenner heller ingen som har barn som bor i nærheten. Vil heller ikke sende han i barnehage så tilig. Jeg er ikke sammen med noen nå, å kommer ikke til å bli det med det første..

Hva syns dere om å få et til barn med Xen?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tenkt til å foreslå at dere setter igang å prøver på nr 2? Skal han isåfall bare gå med på å få et barn til sånn uten videre kun fordi du vil det? Skal han betale en haug i bidrag?

Skrevet

det vet jeg ikke enda.. Jeg vil ha ett barn til fordi at jeg ikke vill at sønnen min skal være aleine. Bedere å være 2 enn enn 1 barn.

Min elste bror har enn annen far enn oss 6 andre søsken. Er stor aldersforskjell fra han til nestemann så han har aldrig hatt søsken å leke med og alltid følt seg utenfor.. Jeg vill ikke at min sønn skal ha det sånn..

Pengene har ikke så mye å si, jeg hadde heller latt han slippe å betale hvis det var det det sto på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...