Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Hei Jeg har en sønn på 1 år. Barnefaren og med er ikke sammen lengere, men vi har veldig bra kontakt. Jeg har lyst på ett søsken til småen, og ikke med mange års forskjell. Er selv oppvokst i en stor familie med 6 søsken. Synes synd på gutten som er aleine med bare meg.. Kjenner heller ingen som har barn som bor i nærheten. Vil heller ikke sende han i barnehage så tilig. Jeg er ikke sammen med noen nå, å kommer ikke til å bli det med det første.. Hva syns dere om å få et til barn med Xen?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2010 #2 Skrevet 2. januar 2010 Har du tenkt til å foreslå at dere setter igang å prøver på nr 2? Skal han isåfall bare gå med på å få et barn til sånn uten videre kun fordi du vil det? Skal han betale en haug i bidrag?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2010 #3 Skrevet 3. januar 2010 det vet jeg ikke enda.. Jeg vil ha ett barn til fordi at jeg ikke vill at sønnen min skal være aleine. Bedere å være 2 enn enn 1 barn. Min elste bror har enn annen far enn oss 6 andre søsken. Er stor aldersforskjell fra han til nestemann så han har aldrig hatt søsken å leke med og alltid følt seg utenfor.. Jeg vill ikke at min sønn skal ha det sånn.. Pengene har ikke så mye å si, jeg hadde heller latt han slippe å betale hvis det var det det sto på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå