Gå til innhold

Har "dårlig samvittighet"-dag i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

HATER slike dager!

den dårlige samvittigheten går ut på at gutten min er i barnehagen mens jeg,sykmeldt pga svangerskapsplager,er hjemme...

noen ganger kan jeg få så dårlig samvittighet at dagen blir litt ødelagt for meg...

noen dager trenger jeg virkelig å være alene,etter en dårlig natt, lite energi,kranglete bekken etc,men noen dager (som i dag) er jeg i fin form og har det ganske bra.

gutten min er 3 år og han elsker å være i barnehagen og han har kortere dager,men det hjelper liksom ikke på samvittigheten min,selv om jeg vet at til tider hadde det blitt dødskjedelig til han pga ingen andre barn,jeg er trøtt og sur og orker ikke gjøre så mye mere(er høygravid).

men kanskje lager jeg dårlige unnskyldninger for at jeg skal føle meg bedre når jeg sender barnet mitt er i barnehage...

flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dårlig samvittighet er helt normalt.

Om gutten din er en vilter, sosial liten gutt så vil jeg tro at han har det ganske fint i barnehagen der han kan leke og være med venner.. :)

Og så lenge du ikke er den første til å levere, og siste til å hente, så tror jeg han har det fint.. :) Og mest sannsynlig mye bedre med en blid og uthvilt mamma enn en som er sur, gretten og bare kjefter.

Er selv hjemme fra jobb pga sykdom, og den dårlige samvittigheten henger over meg. Huff. :s

Skrevet

Tror det er ganske mange som har dårlig samvittighet for å levere barnet i bhg når man er hjemme selv.

Det er lett for meg å si at det behøver dere ikke å ha.

Så lenge han er blid og førnøyd når han skal i bhg så skal du kose deg hjemme med god samvittighet! Tenk å fint han har det når han kan leke med de andre barna der :)

Håper du klarer å legge den dårlige samvittigheten bort og heller nyte dagen hjemme alene.

Ha en fin dag :)

Hilsen bhg ansatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...