Elsker jenta si<3 Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 venninnen min er gravid, og jeg vil kjøpe en "velværegave" til HENNE, ikke til samboeren eller babyen, men til henne for at hun skal bli glad og føle seg vel.. Har dere noen tips eller hva kunne dere tenkt dere? Vurderte kroppsmassasje, men er litt vanskelig å ligge på magen og få masasje når termin er om 3 månder... Takknemlig for alle tips
PAVEEL Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Ansikt Spa! Rens, massasje etc. Det fikk jeg da jeg gikk med andremann. I LOVE IT!
brooklyn Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 jeg er sprenggravid og ønsker med velværegaver til jul, bla.a bodybutter fra biotherm og spa-godiser. Kanskje vanskelig å ligge på magen, men man kan få ansiktsbehandling og hodebunnsmassasje når man ligger på rygg:)
Prish Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 - Aromaterapi (kan utføres sittende) - Bodybutter - kinobilletter til dere to - Ta henne med deg ut å spise - manikyr/pedikyr Jeg er høygravid og dette ønsker jeg meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå