rampete robin Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Begynner å lure på om jeg utvikler svangerskapskløe. Hva kan jeg gjøre for å klø mindre? Slitsomt å jobbe når jeg klør så mye... Hvorfor klør jeg? Bør jeg oppsøke lege?
ToSmåToStore Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Jeg hadde svansgerskapskløe med førstemann,sto og klødde meg med en hårbørste! Leste litt rundt på nettet,og kom over at det kunne være farlig for spiren i magen,ble noe hysterisk og ble sendt til hudlege på riksen. Fikk vite at det var EKSTREMT SJELDENT at dette var farlig,så ikke bli redd om du kommer over noe lignenede på nettet:) Fikk resept på en salve som fikk bort det meste av kløen,husker ikke hva den het,men legen din kan skrive ut riktig salve til deg. God Jul!
rampete robin Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2009 Har ikke opplevd det i noen av de andre svangerskapene så hvorfor skal det komme nå.. Jeg får lese meg opp litt på nettet. NOen på jobben her snakket om at det var dårlig funksjon på leveren som skapte kløe, og at det kunne bli vedvarende svekkelse av lever og evnen til å rese blodet...
ToSmåToStore Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Nå har jeg hukommelse som en gullfisk,men mener jeg fikk beskj.om at det hadde noe med leveren å gjøre,men helt ufarlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå