Gå til innhold

Underskriftskampanje mot dubloreklamen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt kvalm av duplo pga den idiotiske reklamen.

Signer med nick

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor på anonym når du vil ha nick?

Forøvrig er jeg enig i at det er irriterende ikke bare med duplo,en også den andre som dukker opp om "leserpanel" eller hva det nå er.

Skrevet

Absolutt med på denne!

Men underskriftskampanjen burde vel ligge på ris og ros, men igjen er det ikke så mange som får med seg det som står der....

Oppforderer alle som skriver under her til å også klage på ris og ros

Skrevet

Psyko-pop-up-Duplo-reklame!!!

Signerer

Skrevet

...................................Duplo-reklame? :S

Skrevet

Bare å klage, men tviler på de tar bort en reklame de tjener 30.000 kr i uka på!:)

Skrevet

Ja, den irriterer vettet av meg!! Alle de poppup-greiene de har her gjør det samme, ikke bare duploen.

Jeg kjenner til duplo, og trenger virkelig ikke så ekstrem reklame her inne!!

Skrevet

På anonymside fordi det er flest lesere her, selvfølgelig. Underskriftskampanjer uten å bruke nick virker litt dårlig, skjønner du!

Legger ut link på ris/ros selvfølgelig.

Skrevet

Jeg ser at Duplo allerede har irritert på seg mange andre ja. Skrev akkurat et frustrasjonsinnlegg på krangle:)

Mvh

Skrevet

Signerer. Det må da virke helt mot sin hensikt med en reklame som blokkerer hele skjermen gang på gang på gang?

Skrevet

Signerer!

Har ikke tenkt til å kjøpe duplo og blir generelt veldig lite påvirket av reklame på nettet og iallefall ikke påvirket til noe annet enn boikott når det brer seg over hele siden som seig sirup hvert tredje min!

Skrevet

signerer.

En unge ønsket seg dette til jul, men det orker jeg ikke å ha i hus. Har fått det langt oppi halsen pga denne reklamen. Så det ønsket sendte jeg vidre til barnefaren, og håpe han ikke har sett den reklamen.

Skrevet

pop-up reklame? Jeg har en duploreklame på høyreside men ikke som irriterer.

Men nå har jeg satt opp sperre for pop-up vinduer da, trodde de fleste hadde det jeg?

Skrevet

Signerer! Jeg er ekstremt plaget, nå popper den opp for hvert innlegg jeg går inn på. Da jeg skulle svare på dette innlegget, poppet den opp igjen. Jeg kan ikke en døyt om datamaskiner, må få samboeren min til å fikse slik pop up-sperre senere i dag. For nå blir jeg forbanna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...