Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 -Ha sex -Stå opp -Vaske -Rydde Vil ingenting! eller,jeg vil,men har null tiltakslyst! MOTIVASJON ANYONE?!?!?!?!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Jeg vil ikke, og gjør heller ikke annet på lista di enn å stå opp. Passer helt fint.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Vil bare melde meg inn i klubben din jeg... Huff det er frustrerende. I dag skulle jeg ha: - vasket opp - vasket gulvene og tørket støv - vasket klær - gått tur med hundene - støvsugd - skiftet sengetøy - +++++ Er ikke så lett når motivasjonen har tatt ferie... 2 ukers ferie minst!!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Ikke jeg heller.. Gjort et tappert forsøk på å vaske gangen for strø-salt, men blei bare værre.. Bøtta får stå der den står til sambo kommer hjem.. Jeg ligger på såffan og pleier bekkenet mitt så lenge
sånn ca Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Sett på radio eller musikk du vet du blir i godt humør av, lag sterk kaffe hvis du liker det, bruk 10-15 min mde å høre på radio/musikk og ta en kopp kaffe mens du motiverer deg selv hvor deilig det skal bli når du er ferdig:) Det hjelper litt for meg^^ (ellers er jeg godt kjent med problemmet, og har ingen garanti for at rådet mitt vil fungere^^)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 Krysser de bruene jeg må og jeg må få ordnet huset, pakket det vi trenger på juleferien og handlet de forbaska gavene.. SÅ nå skal du ( og jeg) høre her! Det vi skal gjøre er at vi skal stappa god musikken i øra og begynne.. DA slipper du ( og jeg) å gjøre alt i morgen, da passer det virkelig ikke for meg altså, så skal du ( og jeg) stå på som gale helt til i kveld, så slenge oss ned på sofaen med en god alkoholholdig drikk ( hvis du er gravid eller ammer så si ifra skal jeg ta en for deg også) og når vi våkner i morgen så er det gjort!! Da kan man nyte morgendagen.. Ikke la det du kan gjøre i dag vente til i morgen, Grip dagen.. Man er overraskende effektiv på et kvarter når man angriper med fult mot/sinne/frustrasjon!! Ps, det er sikkert slankene også.. Dessuten så øker det sexlysten hvis mannen tar et tak, kvinner synes det er sexy med en mann som gjør husarbeid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå