hønny-bunny Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Skal til sykehuset imorgen for evt igangsetting,er da i uke 37. Livredd for at de skal ombestemme seg,fordi trykket mitt har blitt litt bedre etter 1 uke på sofaen.Begynner og spy,blir svimmel,får hodepine og trykk i brystet bare av og levere ungene mine i barnehagen... Håper på at de setter meg igang imorgen,er så mye bedre og føde når jeg ikke er helt i kjellern fysisk pga svangerskapsforgifting,som med de 2 andre. Men nå bare gruer jeg meg,redd for og ikke bli satt igang,redd for og ikke "orke" og føde etc,med andre ord,helt hormonell og urasjonell:-(((
Brenda med 2 ute Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Krysser fingrene for deg! Dette går bra! Om du blir dårlig av minste anstrengning så burde de sette deg igang. Ikke mange timene igjen nå...
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Du har jo tross alt en sykehistorie som de bør ta i betraktning, så de tar deg vel på alvor når du sier at den minste anstrengelse gir forverring av symptomer. Hvilket sykehus hører du til? Det er vel kanskje litt ulik praksis rundt om, med tanke på hvem sitt hensyn de setter først - mor eller barn. Noen som setter barnet først er kanskje tilbøyelig til å la deg vente en uke til med sengeleie, slik at du runder 38 fullgåtte uker før de setter i gang, mens andre gjerne skjønner at nok er nok for din del. Vil tro at barnets estimerte vekt i morgen spiller en viss rolle, og selvsagt hvilken type lege du møter. Jeg håper det ordner seg til det beste for deg, hønny-bønny, så lykke til i morgen! :-)
hønny-bunny Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2009 Ullevål,og de vurderte og ta den ut i forrige uke da jeg lå inne,men vill gjerne at jeg klarte en uke til,babyen er normal og det regnet de som stort nok. Forrige mann tok de ut i uke 38,altså rett over helgen,så jeg håper de ikke pusher meg så mye lengre
NostraStoria Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Det går nok bra i morgen skal du se, ikke noe særlig å gå slik i flere uker til. Babyen blir ikke regnet som prematur heller nå, så kan jo være derfor de ventet til denne uken. Uansett, masse lykke til!!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 Da tror jeg ikke du skal ta sorgen på forskudd, hønny-bunny. Har du et normalt stort barn og tidligere født greit til samme tid, gjør de seg nok ikke vanskelige. De er sikkert greie og setter deg i gang i morgen, så er dere hjemme til jul alle mann. Jeg ønsker deg lykke til i morgen og håper du får en fin fødsel! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå