Gå til innhold

Hvor mye må man mase egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 mnd siden ringte jeg et dør selskap, skal reklamere på en dør og et vindu.. Dette ble sett på som en hastesak.. Hørte aldri noe fra dem, ringte igjen for 4 uker siden.. Hørte ikke noe etter det heller. De skal jo tross alt komme å se på døren og vinduet. Ringte på mandag, fikk høre at de skulle ta kontakt så kjapt som mulig, iløpet av tirsdagen for å avtale tid dem skulle komme.. Har enda ikke hørt noe.. Føler meg litt masete som ringer enda en gang, men dette haster faktisk.. Får ikke lukket vinduet skikkelig, så det står på gløtt på en måte.. og døren trekker så sinsykt.

Er så irriterende at dem aldri kan ta kontakt.. Trodde virkelig dem var service innstilte..

Skal ringe en gang til selvsagt, men vil ikke være en masete kunde.. Sliter med mild telefonskrekk i tillegg, hater slike telefoner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å ringe. Begynn å sende mail eller brev, fortrinnsvis rekomandret. Ta vare på kopiene slik at du har bevis på kontakten.

Skrevet

har de ikke noe besøksadresse da?? hadde troppet opp der jeg da, og nektet å reise før en time var avtalt!!

Enkelte butikker er så utrolig useriøse!!

Skrevet

Det var jo en god ide, De har besøksadresse i en by 6mil fra her vi bor desverre. Kan ikke ta fri fra jobben for å møte opp der. Men må kanskje det etterhvert.

Er vel egentlig ikke vi som skal ordne opp i det heller, men byggefirmaet vi brukte til huset, men jeg ligger å snakke direkte med folk, og ikke ta snarveier. Bare så irriterende at dem aldri tar kontakt, og at ting tar altfor lang tid.

Skrevet

Hadde nok ringt enda en gang og vært litt kvass ( ikke ufin) og forklart problemmet enda engang og lurt på om jeg heller ikke skulle begynne å spille i lotte, for det virker jo som om du har større sjans til å vinne der enn at de kommer..

Ville også ha gjort det klart at du kommer til å ta dette vidre hvis de ikke møter opp, to måneder er utrolig sløvt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...