Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Jeg lagde noen nydelige risboller igår, men ble plutselig i tvil om holdbarheten... Er jo fortsatt en drøy uke til jul, og to uker til romjula er slutt- vil de holde så lenge i kjøleskap mon tro, eller bør de fryses? Og KAN de fryses?
Vipsenmamma Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Mine har stått i matkjelleren i nesten tre uker og er fortsatt like fine og gode.
Ksenia & Anjem Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 sett de i kjøleakapet..mmm de er såå gode...tror de holder i flere euker
blomstre Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Tror de holder seg, men kan fint fryses. Jeg har alltid mine i fryseren for ellers "hoder de seg ikke" (les blir spist opp...) :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2009 haha, ja det er virkelig et godt poeng blomstre! De er jo såå fristende der de står lett tilgjengelig i kjøleskapet.. Meeen får vel klare å beherske meg, og håpe at de beholder både smak og farge i et par ukers tid=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå