minønskespire Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 skal feire jul hos familien til samboeren min, og de vet ikke at vi venter en liten baby! er bare 5+5, men kvalmen har virkelig tatt tak i meg. tanken på ribbe, medisterkaker osv, får meg til og brekke meg:( og ikke bare det men den ekkle riskremen alle forventer at man skal spise gulp:S jeg har ikke lyst på og jeg bryr meg ikke om mandelen:P for maripangrisen blir jeg også kvalm av og tenke på hehe jeg er vel en av de få som gruer seg til all maten og søtsakene!! hva skal jeg gjøre uten at alle tenker jeg er en sær og kresen kvinne:P takk for alle svar
SagflisiHåret Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Er ikke det beste å si det? Så slipper du alt skuespill... Jeg måtte rsi det til min familie og samboerens familie etter 5-6 uker ettersom vi skulle i konfirmasjon en helg og foreldrene mine kom reisende på helgebesøk neste helg. Det er veeeldig vanskelig å late som om man er i form når man må spy..spesielt på juleaften tror jeg, med all maten. Dessuten, tenk for en fin julegave til familien å røpe at dere venter barn igjen!!!
Deniha Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Er jo ikke noe galt i å si at du ikke føler deg særlig bra da... Du trenger jo ikke være gravid for å ha dårlig matlyst en dag.... Men om du er mye kvalm, er det nok bare en ting som funker, dessverre, og det er og spise...ofte... Jeg ble og kvalm med tanke på all mat de to første gangene jeg var gravid, men denne gangen 'tvingte' jeg meg selv til å spise og formen min ble 100 ganger bedre og etter kort tid så ble jeg ikke kvalm av tanke på mat mer heller! Så anbefales og prøve....
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Pröv seaband (akkupunkturbånd, som fåes på apoteket).Funker på meg :-)
M ♥ ♂-2010 Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Dra til legen og få skrevet ut tabletter. Jeg spydde som en gris i 10 uker, og fikk skrevet ut Polaramin mot kvalme. Tre om dagen og påvirker ikke fosteret. Fantastisk!
Arw1 fikk juli-jente:-) Skrevet 18. desember 2009 #6 Skrevet 18. desember 2009 Polaramin mot kvalme? Er ikke det en allergimedisin? Har hørt at folk kan få den som sovemedisin for en av bivikningene er trøtthet. Har fått Afipran mot kvalme jeg...
2005&2010 Skrevet 18. desember 2009 #7 Skrevet 18. desember 2009 Fikk Polaramin av legen jeg og, han sa at det var det mest effektive og sikreste tanke på graviditet..hmm. Men de hjalp ikke på meg da. Prøv seabands, det hjalp litt ihvertfall=)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 18. desember 2009 #8 Skrevet 18. desember 2009 jeg fikk Afipran av legen.. tar 2stk tabbletter med en gang om dagen og merker ikke noe til kvalmen kan spise uten at det kommer opp igjen eller føle meg kvalm og uvel
M ♥ ♂-2010 Skrevet 19. desember 2009 #9 Skrevet 19. desember 2009 Jepp! Kjempe-effektivt på meg! Jeg var ikke noe trøttere enn normalt, og kvalmen ble dempet veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå