Gå til innhold

Annbefaler dere denne boken til jul


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte den på rimi igår, den kostet 79,- kr bare og heter Juleeventyr. Jeg kjøpte den til jenta mi som ville ha en bok med julefortellinger da hun har lyst til å lese det.

Det er utdrag fra forskjellige forfattere som blant annet Astrid Lindgren og H.C Andersen osv, mange fine juleeventyr i den og passer bra til barn som kan lese da det er stor skrift :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips! Det er fint med bøker barna kan lese selv.

Skrevet

Hvor kjøpte du den? Det var billig ja..

Skrevet

På rimi faktisk av alle butikker hehe, de må vel ha den i bokhandelen og andre steder å regner jeg med. Cappelen Damm forlag som har gitt den ut, den er på hele 140 sider da, men inneholder 8 juleeventyr :)

Bok nr på den er ISBN 978-82-517-8549-5

Skrevet

Hjelpes meg, den samme boken som jeg har kjøpt på rimi til 79,- kr koster 229,- kr hos bokhandelen. Det er jo over dobbelt så mye, synes det er rart at det er så stor prisforskjell..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...