Gå til innhold

Da var det min tur....mannen har vært utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt mine mistanker og konfrontert han med det tidligere. Han har nektet, men nå viser det seg at jeg har hatt rett hele tiden. Han har hatt sex med ei ukjent dame for ca to år siden når han var på reise og "rota" med ei på jobb for nesten ett år siden.

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Vi har barn og ett på vei. Midt i husbygging er vi også.

Fått time hos psykolog i morgen. Håper vi kan få litt hjelp videre. Akkurat nå ser jeg ingen løsning. Samme hva jeg velger blir det jævlig.

Kan man tilgi et slikt svik?

Hjelp meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ånei..Det er enhvers mareritt.

Vet ikke hva jeg skal si.. Noe av det værste er løgnene..

Skrevet

Uff, synes så synd på deg! Stakkars, jeg håper dette løser seg på en måte du kan leve med. Det må jo være alles store mareritt!

Skrevet

Uff, stakkars deg. Vet akkurat hvordan du har det.

er du innstilt på å fortsette forholdet? Og jobbe med det? Bruk litt tid på å bestemme deg for hva du vil. Vanskelig dette. Slike svik kan tilgis. Det kommer an på dere begge, om dere klarer og vil. Jeg klarte det ikke dessverre.

Du klarer deg uansett. Det lover jeg :) Det tøffste er nå, så vil det bli bedre. Lykke til!

Skrevet

Huff - så grusomt trist for deg (dere)!

Sender deg en STOR god & varm klem!

*KLEM*

Skrevet

Vi er i stand til å tilgi mer enn vi tror mange ganger.

Leste i forbindelse med psykologien en undersøkelse om utroskap. Svært mange opplever utroskap i løpet av livet, og enkelte velger å gå fra hverandre på grunn av det.

Men av dem som velger å fortsette i forholdet, rapporterte mange at forholdet var bedre en stund etter at de hadde opplevd utroskap. Disse parene fortalte at de sammen hadde jobbet med forholdet, og aktivt arbeidet for å tilgi sviket og gjenoppbygge ny tillit. De hadde gått i samtaler gjerne, men også blitt mer bevisst på å dyrke forholdet i hverdagen. Reist på ferier bare de to f.eks.

Ønsker deg lykke til.

Skrevet

Jeg ønsker deg og mannen lykke lykke til, og håper dere klarer å jobbe og ikke minst snakke mye igjennom dette her...

Både for deres og barna sin skyld....

Jeg må ærlig innrømme at jeg var så dum og være utro etter at jeg og mannen hadde vore sammen i 2 mnd...

Men nå har vi snakket mye sammen, og jobbet...

Har nå vært sammen med min mann i snart 14 år, snart 4 unger, gift og ikke minst flyttet inn i ett nybygget hus :-)

Jeg håper for deres og barna deres sin del at alt ender godt..

krysser fingrene og håper på oppdatering....

Skrevet

Så forderdelig for deg å finne ut av dette...sender deg en trøsteklem!

Utroskap er helt forferdelig, og noen klarer ikke å tilgi.

Men det er jo veldig mange som hevder at de faktisk har fått et bedre forhold etter at de har kommet seg gjennom det.

Bruk i alle fall litt tid på å bestemme deg, det er nok vanskelig å tenke rasjonelt akkurat nå.

Hva sier mannen?

Hvordan har det kommet frem?

Flott at du skal til psykolog så raskt, du får sikkert nytte av det.

Lykke til:)

Skrevet

Takk for svar. Godt å betro seg til noen. Vil ikke si det til andre, før jeg selv har summet meg og bestemt meg for veien videre.

Jeg fant det ut ved å gå gjennom jobb-mailen hans. Der fant jeg mange flørtemailer mellom han og kollegaen som han har rotet med.

Manne min er totalt ødelagt. Han er, om mulig, enda lenger nede enn det jeg er. Han har ingen god forklaring på hvorfor han har drevet på slik, men et stort ego og det at han føler seg "udødelig" er nok litt av grunnen. Vi har stått sammen gjennom tykt og tynt i 12 år, men jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dette. Føler meg fanget uansett hva jeg velger.

Skal bli godt å få snakket med en tredje person i morgen.

Skrevet

Argh, blir så forbannet på slike egoister.

Selvfølgelig er han knust. Han ble jo tatt på fersken, og må plutselig ta konsekvenser av horingen sin. Ikke like morsomt som å "leve evig".

Lykke til HI.

Skrevet

Ett år siden og du finner det ut nå - hva er problemet? Gode gamle pikk-i-fitte er tross alt en dårlig grunn til å bryte opp en familie.

Skrevet

sug lut, selv om du ikke "tror" på utroskap, syns jeg du bør har respekt for at andre gjør det. Det er ikke alle som syns det er greit at mannen puler andre kjerringer selv om du driter i det.

Gjest cunning stunts
Skrevet

Vel, er tråden kun for klakkørene, altså? Tror ikke det, gitt. Og dere snurpfittene trenger all motstand dere kan få.

Skrevet

Tusen takk til dere siste. Varmende ord i en tung stund.

Hilsen en dryppende ironisk HI

Gjest cunning stunts
Skrevet

Drypp alt du ønsker, men du får tørke opp sjæl, mora di jobber ikke her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...