*Rutletutt* Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Tiden flyr!...og i morgen blir det full rulle med bursdagsfeiring med bhg på lekeland;-)
Gjest Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Gratulerer med dagen til Tobias!! Kos dere i morgen.
*Rutletutt* Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2009 Takk for det:-) Jeg gleder meg faktisk til i morgen - tror han kommer til å storkose seg:-)
Gjest Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 He he, "faktisk" ;-) Ja, han kommer til å kose seg. Det gjorde min gutt sist lørdag også.
*Rutletutt* Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2009 He, he - ja, jeg er jo selverklært pyse når det kommer til barnebursdager og blir helt svett av tanken på 19 fire-fem åringen løpende rundt som jeg har ansvaret for...men er jo derfor vi skal på lekeland...he, he - alle ungene gleder seg visstnok også, så det lover jo bra:-) Tobias har ikke snakket om annet hele uken..."er det bursdagen min på lekeland i dag, mamma?" spør han hver morgen når han våkner;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå