Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Skrev : Hei min deilige mann,gleder meg til du kommer hjem,da skal jeg kle av deg og gjøre det deilig for deg. Blir kåt av og tenke på deg! Fikk i svar: Så koselig da,men litt ekkelt. AV SVIGERMOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg dør!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Ånei!!! Herregud, så flaut.... Nå syntes jeg virkelig synd på deg Blir morsomt å se henne igjen, haha
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 lommerlerke ved neste besøk! Går så bra, stor klem
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Hehehe dette må da være dagens??? Lykke til, kan tenke meg hun tenker ekstra på dere i dag da!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Omd virkelig har gjort dette så blir det sikkert bare ledd av skal du se..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 Hehehehe!!! Håper hun husker dårlig!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #7 Skrevet 17. desember 2009 Hun husker alt for godt den damen! Hehehe,jeg tror jeg tar meg en steeeerk dram før jeg drar på middag til henne på lørdag! Og by the way,jeg fikk tips her inne om å sende litt frekke meldinger til mannen for å sprite opp sexlivet,så jeg skylder på dere om hun sier noe Hi
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #8 Skrevet 17. desember 2009 Å kjære, vakre, vene! Beklager, men jeg ler meg i hjel her! Svaret du fikk tyder da i det minste på en viss humor. Og husk at svigermor også har vært ung!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #9 Skrevet 17. desember 2009 Håper hun i bunn pg grunn synes at det er flott at du tenker sånn om mannen din:-) Det er jo det:-)
Ugl@ Skrevet 17. desember 2009 #10 Skrevet 17. desember 2009 Haha, herregud så pinlig!!! Og jeg kjenner til følelsen ja, sent melding feil selv jeg av lignende type sim skulle til min daværende kjæreste, ikke til svigermor, men til min venninnes lillebror, og han var igjen kompis av min lillebror. Pluss at en eks og jeg ble tatt på fersken av først søsteren en gang, så broren, og en gang av moren. De hadde en uvane med å glemme å banke på døra. Kom over det traumet også.
Gjest Skrevet 17. desember 2009 #12 Skrevet 17. desember 2009 Hehe.. Jeg skjønner at det er litt pinlig, men jeg satte pris på en god latter
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #13 Skrevet 17. desember 2009 Haha får håper du har en grei svigermor som tar slike ting med et smil da!! Det har faktisk jeg, men hadde det vært til min egen mor derimot.. huff....
Ugl@ Skrevet 17. desember 2009 #14 Skrevet 17. desember 2009 Fælt der og da, men nå er det slike ting jeg ler godt av å tenke tilbake på ;-) Hi vil trolig kunne le av dette en dag, kansje allerede ledd litt også. Sex er naturlig, og ikke noe å være flau over. Foreldre og svigerforeldre har selv også vanligvis et sexliv tross alt, og de vet jo hvordan barn blir til ;-)
The Bad Gal Skrevet 17. desember 2009 #15 Skrevet 17. desember 2009 Å fy faen, jeg hadde krøpet opp i mitt eget rumpehull og gjemt meg der i åresvis om noe slikt skulle skje meg! All ære til deg som tør å møte henne på lørdag allerede, du er tøff! *lættis*
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #16 Skrevet 17. desember 2009 "Og husk at svigermor også har vært ung!" Det kan det da godt hende at hun fortsatt er...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #17 Skrevet 17. desember 2009 Ung og ung,hun er 50 :-) Jeg kjenner at jeg er veeeldig flau,men hva annet kan jeg gjøre enn å le av det? Uff... Hi
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #18 Skrevet 17. desember 2009 De fleste 50-åringer (i et forhold, i det minste) har et sexliv
The Bad Gal Skrevet 17. desember 2009 #19 Skrevet 17. desember 2009 Nei, man kan jo ikke gjøre annet, du må jo bare by på den der;-)) Kjenner jeg blir flau på dine vegne her jeg sitter, huff!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #21 Skrevet 17. desember 2009 Tenker mannen din blir flau, jeg Tøff dame som skal treffe henne så snart. Hadde ikke vært meg!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #22 Skrevet 17. desember 2009 Jeg er veldig flau på mine vegne jeg også Håper hun glemmer det hehehe. Greit at hun og kan ha ett sexliv,men jeg hadde jo ikke trengt å informert henne om at jeg blir kåt av sønnen hennes Hi
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #23 Skrevet 17. desember 2009 Jeg MÅ treffe henne på lørdag,vi skal feire 50 års dagen hennes! Så jeg har ingen valg kan du si hehe. Med mindre jeg plutselig blir syk??
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #24 Skrevet 17. desember 2009 Nei, du må ikke bli syk på lørdag... Da blir det iallefall en saga av dette.. Møtt opp og lat som ingenting, skitt happens og selv om det er litt flut å pinlig så er det jo greit å vite at sønnen har et godt forhold... Selv om det ikke er nødvendig!! Regner med at hun er en dame med såpass insikt at hun ikke lager noe ut av det.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #25 Skrevet 17. desember 2009 "Å fy faen, jeg hadde krøpet opp i mitt eget rumpehull og gjemt meg der i åresvis om noe slikt skulle skje meg!" Jeg tror jeg dæver av den kommentaren!! Og HI, dette går bra;) Du har driti på leggen, men sånt skjer. Det virker som om svigermor tar dette med fatning;) Hva sa mannen din, forresten? Lykke til på lørdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå