Gå til innhold

Huff, klump i halsen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos GY til min årlige sjekk..

Under undersøkelsen snakket vi om min families sykdomshistorie, vi er så befengt med kreft så jeg har alltid sett det som høyst sannsynlig at jeg må igjennom det.

Uannsett så presser gyn litt her og der, spør om det gjør vondt. Ja, det gjorde jo vondt. Så får hun et litt bekymret mine og sier at jeg bør nok få en utredelse av alle mine kvinnlige deler med tanke på kreft, det er jo selvfølgelig forebyggende og jeg vet jo det med tanke på min familihistorie.MEN hvorfor sitter jeg med klump i halsen da!!!

Samboeren min er mitt i sin kreftkamp, barna må på utredning for mindre helseproblemmer og jeg VIL IKKE på utredning uansett hvor forebyggende det er. Det er jo godt å ha en mal til senere og flott at gyn tar tak i dette prevantivt.

Jeg har jo visst at dette kommer til å skje uansett, jeg må jo følges opp spesielt med tanke på min familie, skjønner ikke hvorfor jeg blir pissredd å sitter med en stor klump i halsen!!

Jeg har ingen symptomer på kreft så det er jo rent prevantivt..

De siste tre årene har det skjedd MYE, og når ting endelig skulle roe sg ned så kommer dette itillegg. Og strengt tatt så er det jo bra, det er jo prevantivt!! Klarer ikke å få det inn i hode mitt enda..

Var ikke forbredt på at jeg hadde blitt så "gammel" at dette skulle skje nå..

Takk for at du leste, måtte bare sortere tankene litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du må ta tak i det med preventivt! Dette er en kjempbonus for deg, når de holder et øye med deg hele tiden, så vet du at en eventuell kreft vil bli oppdaget tidlig og dermed er mulighetene for å bli frisk igjen mye større.

Tenk på alle de som må kjempe mot helsevesenet for i det hele tatt å bli trodd med sine helseplager, og som kanskje ikke får utredninger før det er for sent!

Skjønner godt at tanken på kreft er kjip, og det er heller ikke noe du skal gå rundt og tenke på til vanlig.Og det er jo nettopp det du slipper nå! Nå er det noen som tenker på det for deg...

Skrevet

Tusen takk for flott positivt svar.. Jeg er egentlig positiv av meg, men ble bare helt satt ut.. Har hatt så mye å tenke på at ting ikke har falt helt på plass med tanke på meg selv.

Det er rett alt du sier så jeg tar det til meg med store åpne armer!

Tusen takk!!!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...