Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste dagene slitt med vondt nederst i ryggen. Etter vasking og husarbeid i går fikk jeg smerter nedover på utsiden av høyre lår, og i dag våknet jeg med smerter rundt det som kalles symfysen (?). Ikke så vondt i beinet i dag. Jeg er 20 uker på vei. Spm er om dette er bekkenløsning, for jeg aner virkelig ikke hvordan det skal kjennes ut.

Takknemlig for råd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som bekkenløsningssymptomer for meg hvert fall. Har litt selv, men bare på den ene siden da jeg har bekkenlåsning på den andre... :-P Kjekk kombinasjonstilstand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...