svale82 Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Jeg har de siste dagene slitt med vondt nederst i ryggen. Etter vasking og husarbeid i går fikk jeg smerter nedover på utsiden av høyre lår, og i dag våknet jeg med smerter rundt det som kalles symfysen (?). Ikke så vondt i beinet i dag. Jeg er 20 uker på vei. Spm er om dette er bekkenløsning, for jeg aner virkelig ikke hvordan det skal kjennes ut. Takknemlig for råd
Monapona Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Det høres ut som bekkenløsningssymptomer for meg hvert fall. Har litt selv, men bare på den ene siden da jeg har bekkenlåsning på den andre... :-P Kjekk kombinasjonstilstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå