Gå til innhold

Overtid når en har brukt bringebærblad kapsler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som det har hendt med.Har startet på dei.Skulle ta dei dei siste 8 uker.Håper ikke på overtid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke de skal hjelpe på overtid eller ikke. De er for å få en lettere fødsel. Styrker livmoren, gir deg kortere renselsestid og melken kommer lettere. Forhåpentligvis :)

Skrevet

Leste her for noen dager siden at noen som hadde godt på dei hadde født noen dager før termin.Jordmoren min anbefalte meg å ta dei bga det som blei skrevet .Men jeg bare lurte om det var noen som har godt over tiden

Skrevet

OK. Jeg har ihvertfall hørt om mange som har gått over tiden. Også et par stk som har blitt satt igang fordi de har gått for lenge.

Skrevet

Da var det lille håpet ute.En får bare se hvilken tid det skjer.Den lille kommer når den kommer.

Skrevet

Nei, håpet er ikke ute! Du kan jo fremdeles føde før termin, kapsler eller ei :)

Skrevet

Jeg brukte de et par dager 2 mnd før termin. Sluttet fordi de smakte så ekkelt. Jeg fødte 9 dager før termin. Tror ikke de har så mye å si.

Skrevet

Jeg brukte de og gikk 8 dager på overtid. Jge hadde en lett fødsel, melken kom samme dagen jeg hadde født og livmoren trakk seg fort og fint tilbake. Dette var min 3fødsel ogabsolutt den letteste. Vet ikke om det har noe med de kapslene å gjøre, men jeg har kun brukt de dette svangerskapet.

Lykke til!!

Skrevet

Jeg brukte de siste sv. skap. Fødte på mens termin som var en ike før sykehusul termin...Varte i tre timer og gikk veldig "lett" både under og etterpå,fikk også melk med en gang...

Skrevet

Jeg brukte de ved forrige svangerskap og fødte 3 dager over termin. Tror ikke de hjelper på når man skal føde. Babyen kommer nok når den er klar. Jeg revnet lite og fikk fort melk, så sånn sett hjalp de kanskje.... Men jeg tror egentlig ikke de hjalp for noe. Denne gangen tar jeg de ikke.

Skrevet

Jeg brukte det sist svangerskap i tillegg til bringebærbladte. Fødte i uke 42... Drakk også mye kanelte og lakrisrotte uten at det hjalp noe heller.

l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...