Gå til innhold

allergi? hudreaksjon noen som har opplevd dette..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en gutt på 1,5 år, siden han har vært baby har hatt endel plager med huden sin, etter hanble født fikk han masse kviser i ansiktet og masse hudormer. dem er forsvunet ser ikke en tegn ti dette, ansiktet hans er ren og fin uten en eneste merke etter det, men han kan plustelig få utslett på hele kropen som klør veldig, dette utslettet ser ut som om man har brukt en brensel på kropen, eller myggestikk, hvis dere skjønner, også forsvinner etter noen dager også kommer igjen, jeg finner ikke ut hva dette er, om han reagerer på noe mat?

har vart hos barnelegen dem har tatt en del prøver for allergi som var negative, han barnelegen mente at det var en lett grad for atopisk eksem, noe jeg ikke tror på fordi han er ikke tørr i huden i det hele tatt, men plutstelig kan han bli rød og tørr i kinene uten at jeg ser noen sammenheng me maten han spiser, dette er slitsomt får han spesiellt når han får mye utslett som klør mase, han får mest utslet på magen ryggen og lårene ikke armer og ansikt.

noen som har opplevd noe lignende..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...